.

התמונה שוברת הלב הזאת הצילה את חייהם של 9 כלבים מורעבים ומוזנחים

כאשר שלושה גורי פיטבול מורעבים וכחושים התכרבלו סביב אמם הישנה, אישה צעירה בשם ג'נט גונזלס הציצה דרך גדר על מנת לצלם את התמונה שלמטה.

לא היה להם מושג שזה עומד להיות הרגע בו החיים שלהם ישתנו לעד!

jan



"שימו לב!!!" תיארה ג'נט את התמונה, שצולמה בפיקו ריברה, קליפורניה. "כולם, זהו מקרה של הזנחה. התקשרתי לפיקוח על בעלי חיים, אבל המקרה הזה צריך יותר תשומת לב…יש לי כל כך הרבה כאב בלב כרגע, אני לא יודעת מה לעשות מלבד להעמיד את האנשים האלה במקום. עזרו להפוך את התמונה להפוך ויראלית. משהו חייב לקרות".

יום אחרי שהיא פרסמה את התמונה בפייסבוק, הסיפור שלה הופיע בערוץ החדשות המקומי KABC7.

בראיון שלה עם ערוץ החדשות, גונזלס הסבירה מדוע היא פרסמה את התמונה ברשת החברתית. "כבר יצרתי קשר עם הכלבייה (בו צולמה התמונה), ווידאתי שהם יוצאו מחוץ למקום", אמרה גונזלס. "אבל אני חושב שצריך יותר מזה".

אם המטרה הייתה להפיץ מודעות ולהציל את הגורים היא בהחלט הצליחה במשימה. מאז פרסום הפוסט ביום שלישי, התמונה שותפה בפייסבוק יותר מ 18,000 פעמים. בנוסף, כל 9 הכלבים, כולל ארבעת הכלבים בתמונה, חולצו ונמצאים בשיקום בפיקוח בעלי החיים בסאות'איסט.

מכיוון שבית המחסה לא מוכן לספק מידע נוסף או תמונות עד שתסתיים חקירת מקרה ההתעללות וההזנחה, מצבם הרפואי של הכלבים עדיין לא ידוע.

אך בזכות מאמציה של גונזלס, הם נמצאים במקום הרבה יותר מהיכן שהיו לפני מספר ימים, מה שמוכיח שוב שכלבים יכולים לחזור לחיים אפילו אחרי טראומה זוועתית כמו זאת.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן