.

זאת הסיבה שהכלב שלכם צריך לישון איתכם במיטה בכל לילה

כולנו יודעים שכלבים הם החברים הטובים ביותר של האדם.

לא רק שהם מספקים חברה ונאמנות, מחקרים הראו שכלב בבית מספק תועלות בריאותיות רבות.

כמעט כולם מסכימים שכלבים הם מדהימים. למעשה, אנשים אוהבים אותם כל כך שהם שמחים לתת להם לקפוץ על המיטה ולישון איתם בלילה.

האם חוסר הנוחות הזה שווה את זה? בהחלט כן!

עבור אוהבי כלבים, הסיבות שהם מאפשרים לכלבים לישון איתם בלילה עולים בהרבה על העובדה שלפעמים הם יסבלו מחוסר נוחות במיטה.

th1

הם עושים אתכם בריאים יותר

כשהכלב לידכם, אפילו כשאתם ישנים, הוא עושה אתכם בריאים ומאושרים יותר. מחקרים שנערכו על ידי המרכז לחקר ומניעת מחלות והמכון לבריאות בארצות הברית הראו שכלבים מורידים את הסיכון למחלות לב. איך? שני הארגונים מאמינים שכלבים מסייעים להפחית את רמת הלחץ אשר מורידה את הכולסטרול ורמת הטריגליצרדים. אם לקיתם לאחרונה בהתקף לב, כלבים יכולים לעזור לכם להחלים מהר יותר. זכרו, תפוח ביום אולי ירחיק אתכם מרופאים, אבל כלב יעלים את הלחץ לעולמים.

הם עוזרים לכם לישון טוב יותר

אנשים הסובלים מאינסומניה דיווחו שכלב במיטה עזר להם להירדם ולישון טוב יותר. הנוכחות של הכלב יכולה להרחיק לחץ ומתח שהצטבר במהלך היום, והצליל המונוטוני של הנשימה שלהם עובד טוב יותר משיר ערש. במהלך לילות קרים, התכרבלות עם הכלב מעניקה הרגשת חמימות נעימה, מכיוון שטמפרטורה הגוף שלהם חמה משלנו בכמה מעלות. הנוכחות שלהם מספקת נחמה, במיוחד אחרי סיוטים.

th3

הם מעניקים לכם תחושת ביטחון

כלב המיטה יגרום לכם להרגיש בטוחים יותר, במיוחד אם אתם גרים לבד. כאשר פורץ מתקרב, הכלב שלכם יגן עליכם ועל הבית על ידי נביחות חזקות שיכולות להעיר אפילו את השכנים מהצד השני של הרחוב. הצל הזה בפינת חדר השינה? צליל החריקות מחוץ לדלת? אתם יודעים שאין לכם סיבה לדאגה כאשר הכלב שלכם ישן לצידכם.

th4



הם עוזרים עם דיכאון

מחקרים הראו שאנשים הסובלים מדיכאון מרגישים טוב יותר כאשר יש בעל חיים בסביבתם. כלבים הם מקור לאהבה ללא תנאי, ומכיוון שהם דרושים כל כך מעט, קל מאוד להיות רגישים לידם. ליטוף כלב מעלה את רמת האוקסיטוצין, ההורמון האחראי על ההרגשה הטובה שגם מגביר את הרגשת הרוגע, אמון, והרגשה טובה כללית. כשהראש שלכם לא נמצא במקום טוב, במיוחד כשאתם לבד בלילה, חיבור עם יצור חי אחר יכול לעשות את כל ההבדל.

th5

הכלב שלכם אוהב את זה לא פחות מכם

גם כלבים רוצים הרגשת חמימות ובטחון. מכיוון שהם יצורים חברותיים, הם באופן טבעי מעדיפים לישון מכורבלים אחד ליד השני. הסתכלו על שגר של גורים. כשהם ישנים, הם עולים אחד על השני בערימה, ויוצרים הרים של חמידות. מי לא היה רוצה שהכלב שלו יהיה מאושר כמו הגורים האלה? אם אין לכם מקום, שימו להם מיטה לצד המיטה שלכם או שתספקו להם מקום שינה קבוע קרוב אליכם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

תגובה אחת על הפוסט “זאת הסיבה שהכלב שלכם צריך לישון איתכם במיטה בכל לילה

  1. אלי אומר:

    הכתבה הזאת לא אחראית בעליל. כלב צריך לדעת את מקומו. אפשר לארגן לו אחלה של מיטה משל עצמו במקום בו תהיה לו פרטיות בבית ויהיה לו לא פחות נוח. אפשר להנות ממנו גם בלי לחבק אותו בלילה. העלאה שלו למיטה זה אולי יעבוד נחמד עם כלב חף מבעיות התנהגות, אבל יכול לגרום לכאלה/לא למגר כאלה, וזה יעשה יותר נזק מתועלת לכל הצדדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן