.

זה מה שקורה לכלבים כאשר נוטשים אותם

מוקי היא כלבת שיבה אינו שננטשה בכלבייה לפני יום הולדת ה 11. היא גדלה עם משפחה אחת מאז שהייתה גורה. הבעלים שלה בדיוק ילדו תינוק ומוקי פיתחה מחלת מעיים שגרמה לה לשלשל ולהקיא. הם ציינו שאין להם יותר זמן בשבילה.

למרבה המזל (אם אפשר לקרוא לזה כך), הם נטשו אותה בכלבייה שמתמחה בגזע השיבה אינו, ויש להם תכנית רפואית מצוינת. מוקי ירדה מטיפול בסטרואידים ועברה לדיאטה מיוחדת למשך חודש לפני שהיא תעבור סדרת בדיקות נוספת. בינתיים היא חיה עם משפחה חדש שלקחה אותה לאומנה.

למרות שלא ננטשה בכלבייה עלובה בה היא תבלה את ימיה על רצפת בטון קרה, היא עדיין עצובה ומדוכאת מכך שהמשפחה הקודמת שלה נטשה אותה. מוקי נמצאת בבית החדש של 7 ימים בלבד, והם עקבו אחרי שברון הלב שלה דרך שני סרטונים שהם העלו לרשת.

כל מי שחושב לנטוש כלב חייב לראות את הכאב והעצב שהכלב עור כאשר עושים לו את זה.

בשעות הראשונות של מוקי באומנה היא חיפשה כל דלת ושער כדי לבדוק אם הם יובילו אותה בחזרה למשפחה שלה. היא עמדה ללא תזוזה ליד השער בו נכנסה לבית המחסה. מחכה למשפחה היחידה שהיא מכירה שיבואו לקחת אותה בחזרה הביתה.





מוקי הייתה אמורה ללכת לאירוע אימוץ כלבים, אבל היא נאלצה להישאר עם האומנה מכיוון שהיא נכנסה לדיכאון כל כך עמוק שהיא הפסיקה לאכול. מוקי לא הראתה שום סימני שמחה בטיולים בשכונה. רק אחרי שלקחו אותה לטבע, היא סוף סוף הראתה אושר, ואפילו אכלה קצת.

צפו בתחילת השיקום של מוקי. איזה יופי לראות אותה שוב מחייכת!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן