.

זוג עיוורים התחתן אחרי שכלבי הנחייה שלהם התאהבו

שני כלבי נחייה עזרו לזוג למצוא אהבה במקום בו הם שוטטו בעבר בחשיכה.

מארק גאפי וקלייר ג'ונסון חיו את רוב חייהם כשהם לא רואים. השניים נפגשו בתכנית אימונים עם כלבי הנחייה שלהם בשנת 2013, ושם הכלבים, רוד ו-וניס, התאהבו בהרחה ראשונה.

כמו סיפורי אהבה נפלאים לפני כן, הרגע של החברות הפרוותית היה הרגע בו הכל החל.

במהלך שבועיים של אימונים אינטנסיביים, רוד ו-וניס תמיד חיפשו אחד את השנייה והיו מתכרבלים יחד בכל רגע פנוי. בזמן שהתכרבלו, מארק וקלייר החלו להתקרב ככל שהם דיברו, צחקו, ונהנו מהחברה אחד של השנייה.

בסוף תכנית האימונים, מארק אזר אומץ ושאל את קלייר אם תרצה לקבוע 'פליי דייט' לכלבים. הם נפגשו לארוחת צהריים בבית קפה מקומי ובילו יחד שעה בזמן שהכלבים שלהם משחקים ומתכרבלים. ארוחת הצהריים הבאה הייתה ארוכה יותר, וכן הלאה…



"ארוחות הצהריים הראשונות היו כשעה, ואז אני חושב שארוחת הצהריים הארוכה ביותר שלנו הייתה 3 שעות ו 40 דקות. למעשה, כמעט זרקו אותנו מהבר", נזכרת קלייר.

אחרי אחת מארוחות הצהריים הללו, השניים סוף סוף עשו תכניות לדייט רומנטי – אבל הפעם בלי הכלבים. לפני שנפגשו במסעדה הודית, מארק שלח לקלייר הודעה בה היה רשום, "אם תתני לי, אני אהפוך את העולם שלך להרבה יותר מאושר".

והשאר כמובן היסטוריה.

מארק הציע נישואים לקלייר, והיא אמרה כן, אבל בתנאי אחד…שמארק לעולם לא ישנה את האדם שהוא היום. הם התחתנו ב 2014, ובחרו שהכלבים שלהם יהיו נושאי הטבעת.

הסיפור של מארק וקלייר צריך לתת לנו השראה ענקית, גם לרווקים וגם לנשואים. אפילו בסיטואציות הכי לא סבירות, אהבה עדיין מוצאת דרך לקרב לבבות.

לפעמים פשוט צריך לעשות צעד קדימה לתוך החשיכה ולראות לאן זה מוביל אתכם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן