.

חברה שלו דרשה שהוא יפטר מהכלבה, הוא התעצבן ונאלץ לקבל החלטה בלתי אפשרית

במערכות יחסים רומנטיות, זה בדרך כלל סימן רע שמשהו מסתכם באולטימטום. כשאדם אחד מכריח את השני לעשות החלטה בלתי אפשרית, זה בדרך כלל סימן לבעיות רציניות במערכת היחסים, ולפתע הכל מתנקז להחלטה אחת דרמטית.

כשהבחור הזה וחברתו דיברו על אפשרות לעבור לגור ביחד, הייתה בעיה אחת: החברה שלו שנאה את הכלבה שלו. אז היא אמרה לו שהוא צריך לבחור: 'אני או הכלבה'.

הבחור וחברה שלו רצו לעבור לגור ביחד, אבל היא שנאה את כלבת הביגל שלו, מולי. אז היא אמרה לו לבחור: אני או היא.

ml1

לא עבר זמן רב והוא פרסם את המודעה הזו באתר קרייגסליסט: "החברה שלי לא אוהבת את כלבת  הביגל שלי, מולי. אז אני צריך למצוא לה בית חדש".

ml2

"היא גזעית מאזור עשיר ויש לי אותה ארבע שנים. היא אוהבת לשחק משחקים. לא מאולפת לגמרי. יש לה שיער ארוך אז היא מצריכה טיפול, במיוחד בציפורניים, אבל היא אוהבת לטפל בהם".

ml3

"נשארת ערה כל הלילה עושה רעש אבל ישנה כשאני בעבודה. אוכלת רק את האוכל הטוב והיקר ביותר. לעולם לא תברך אותך כשאתה נכנס הביתה אחרי יום עבודה ארוך או תעניק לך אהבה ללא תנאי כשאתה מרגיש לא טוב. לא נושכת אבל יכולה להיות רעה ביותר".

ml4

הוא מסיים את הפוסט: "אז…מישהו מעוניין בחברה הרשעית והגולד דיגרית בת ה 30 שלי? בואו תקחו אותה! אני והכלבה שלי רוצים שהיא תמצא בית חדש. כמה שיותר מהר!".

ml5

איזה גאון! מה אתם הייתם עושים אם בן או בת הזוג שלכם היו מבקשים ממכם לבחור בינם לבין הכלב?

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן