.

כלבה בודדה בחוף הים הייתה נואשת למגע אנושי. ואז היא פיתתה אותה אל תוך הרכב שלה

כשואליה אורפנידו ראתה כלבה משוטטת בת כ 6 חודשים מסתובב לבדה בחוף הים בכפר קטן ביוון, היא ידעה שהיא חייבת לחלץ אותה.

ואליה ידעה שיש משהו מיוחד בכלבה הזו, אבל היא לא יכלה לחזות שהכלבה המתוקה תהפוך לכלבה טיפולית מושלמת.

ואליה מחלצת ועושה אומנה לכלבים לעתים קרובות, אבל מכיוון שביוון יש כל כך הרבה כלבים משוטטים, היא בדרך כלל לוקחת אליה כלבים חולים שלא יוכלו לשרוד ברחובות.

הכלבה שמצאה בחוף הים הייתה בריאה, אבל ואליה הבחינה שהכלבה נואשת למגע וחברה אנושית. ואליה ידעה שהיא חייבת למצוא עבורה את הבעלים המושלמים.

vl1

יומיים אחרי שואליה ראתה את הכלבה לראשונה, היא חזרה וחילצה אותה. הכלבה, שואליה קראה לה בלו, הייתה רגועה לגמרי בזמן שהייתה במכונית. היא לא הוציאה ציוץ במהלך כל הנסיעה בחזרה לאתונה. ואליה מצה אומנה לבלו עד שתחזור שוב לאתונה, ובלו הסתגלה מהר מאוד לחיים ולמשפחה החדשה שלה.

vl2

אחרי תקופה קצרה באומנה, ואליה לקחה אליה את בלו והחלה לחפש עבורה בית קבוע. בעזרתה של עמותת Second Chance Animal Rescue Society, היא מצאה משפחה בהולנד שהייתה מושלמת עבור בלו. אז ואליה לקחה את בלו לשדה התעופה ונפרדה ממנה בדמעות.

vl3

בהולנד, בלו החלה לחיות את חייה החדשים עם משפחה גדולה של 8 כלבים שחולצו מהרחובות, וגם חמישה חתולים. יש לה אפילו עמוד פייסבוק שמתעד את החיים החדשים שלה.

vl4

לפעמים בלו הלכה עם אמא שלה, קארין, לפיזיותרפיה. פעם, כשקארין נפלה, בלו עזרה לנחם אותה. בלוק הייתה רגועה ולא לחוצה, מה שהראה לקארין שבלו יכולה להיות כלבה טיפולית מדהימה. רבים מהכלבים של קארין עובדים ככלבים טיפוליים, עוזרים לאנשים עם דמנציה ואלצהיימר. הכלבים מעניקים נחמה לחולים, והם גם עוזרים להם בדיבור וגורמים להם לחייך.



vl5

בינואר, בלו ביקרה בבית האבות ועמדה לעבור את המבחן הראשון שלה בתור כלבה טיפולית. היא הייתה עדינה ואוהבת כאשר הדיירים ליטפו אותה, והיא לא פחדה כאשר הם דיברו בקול רם או התעצבנו. בלו עברה את המבחן בהצלחה, והיה ברור לכולם שהמטרה שלה בחיים הייתה להיות כלבה טיפולית.

היום בלו ממשיכה לעבוד בור כלבה טיפולית והיא הכי מאושרת בעולם!

vl6

צפו במסע המדהים והמרגש של בלו מכלבה משוטטת בחוף ים ביוון עד שהפכה לכלבה טיפולית בבית אבות בהולנד:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן