.

כלבה גיבורה הצילה את חייה של אישה מפני תקיפה אלימה של החבר לשעבר

כלבה גיבורה הצילה את אמא של הבעלים שלו אחרי שהחבר שלה לשעבר נסיה לתקוף אותה עם סכין.

למרבה הצער ובאופן טרגי כלבת הפיטבול בת ה 6 נדקרה בצווארו על ידי התוקף וולטר וויליאמס – ומאוחר יותר מתה כתוצאה מאיבוד דם ודום לב. אך היא מתה כשהיא מגנה על החיים של מישהו שהיא אהבה.

הפיטבול, לוסי, נכנסה לפעולה כאשר ליסה פוטס הותקפה על ידי וויליאמס. כתוצאה מכך ליסה נדקרה בצווארה על ידי האיש. גברת פוטס אמרה: "אני עומדת כאן ובוכה, כואב לי כל כך על מה שקרה לה…קראתי לה בשמה, ניחמתי אותה, ליטפתי אותה, ניסיתי לוודא שהיא תישאר ערה".

br1



גברת פוטס הסבירה: "לוסי זינקה עליו וברגע שהיא זינקה הוא תפס אותה בצוואר, וברגע שהוא תפס אותה היא ניסתה לנשוך אותו, היא עדיין נאבקה…ברגע שהצלחתי להוריד אותה למטה, ביקשתי ממישהו מגבת ולחצתי על הפצע הכי חזק שיכולתי כדי להציל את חייה, אבל היא הייתה לוחמת והיא עשתה כמיטב יכולתה".

היא טוענת שהיא חזרה הביתה ביום שישי, והיא מצאה שם את וויליאמס שחיכה לה והתפתח ביניהם ויכוח. פוטס אמרה שוויליאמס החל להכות אותה ואז לקח סכין – וזה היה הרגע שלוסי זינקה עליו.

luc

"אילולא לוסי, הוא כנראה היה דוקר את כולנו", אמרה פוטס. לפיטבולים יש מוניטין של  כלבים מסוכנים, וזה כלל לא נכון – התקרית הזאת מראה לנו שלמרות שאנשים רבים מאמינים שהם מסוכנים, הם למעשה כלבים נפלאים ששומרים עלינו, ואפילו מצילים לנו את החיים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן