.

כלבה משוטטת הצילה תיירת מפני תוקפים. שבועיים לאחר מכן היא טסה 10,000 ק"מ כדי לאמץ אותה

חופשה במדינה זרה יכולה להיות הרפתקה נפלאה, אבל עבור ג'ורג'יה בראדלי בת ה 25, סטודנטית מלונדון, אנגליה, הטיול שלה ליוון לא הלך לפי התכניות שלה.

בראדלי הייתה בחופשה עם חבר שלה בכרתים כאשר החליטה ללכת לטייל לבדה בחוף מבודד. זה היה הרגע ששני גברים ניגשו אליה וניסו להתחיל לשוחח איתה.

משהו לגביהם הרתיע אותה, אבל היא לא ידעה מה לעשות. אם הסיטואציה תתדרדר, היא תהיה בבעיה. חבר שלה לא היה בסביבה, ולא היה שם אף אחד שיכול לעזור לה.

כשהם שאלו אותה אם היא רוצה ללכת לשתות איתם, היא סירבה, ואז אחד מהם תפס את ידה. אבל לפתע משום מקום, כלבה משוטטת רצה על החול, נעמדה ליד בראדלי, ליקקה את ידה, והחלה לנבוח על שני הדברים עד שהם עזבו.

"היא הצילה אותי", אמרה בראדלי לפלימות' הראלד. "היא כנראה הרגישה שמשהו לא בסדר. כשחזרתי למלון היא הלכה אחרי ונתנה לי ללטף אותה. היה לנו חיבור מיידי".

בראדלי קרה לכלבה הגיבורה פפר. לכלבה השחורה עם הפרווה הסבוכה היה כתם לבן על החזה ועיניים מלאות נשמה. אבל כמה שבראדלי רצתה להישאר, הם בסופו של דבר טסו בחזרה ללונדון.

"כשעזבנו ונסענו לשדה התעופה", אמרה בראדלי. "הסתכלנו אחורה ופפר רצה אחרי המכונית. זה שבר לי את הלב".

בראדלי לא הפסיקה לחשוב על פפר, ושבועיים לאחר מכן היא טסה בחזרה לכרתים. אבל איך היא תמצא כלבה משוטטת בלי פרטים עליה? "זה היה סיכון גדול, כי היה סיכוי גדול שלא נמצא אותה שוב", אמרה בראדלי. "אבל כשראינו את פפר על החוף, זו הייתה ההרגשה הכי טובה בעולם".

תהליך האימוץ היה מסובך מכיוון שלפפר לא היו פרטים אישיים או היסטורית חיסונים. בראדלי הייתה צריכה קודם ל להוכיח שפפר היא כלבה משוטטת לפני שוטרינר בכלל הסכים לראות אותה. ואז, אחרי שיקבלה דרכון כלב רשמי, בראדלי הייתה צריכה לדאוג להסגר של 21 יום עבור פפר בכרתים.

ההפתעה הכי גדולה הייתה כאשר בראדלי טסה בחזרה (בפעם השלישית) לכרתים כדי לאסוף את הכלבה החדשה שלה. העובדים בהסגר אמרו לה שפפר בהריון!

בסך הכל לקח לבראדלי חמישה שבועות, כולל שלוש טיסוות וכמעט 10,000 קילומטרים של טיסה הלוך ושוב כדי להביא את פפר הביתה. "זה היה מסע פשוט מטורף", אמרה בראדלי. "אבל אני כל כך שמחה. פפר התמקמה והרגישה מיד בבית".

שבוע לאחר שפפר הגיעה לאנגליה, היא המליטה שישה גורים.

רוב התיירים בדרך כלל חוזרים עם מזכרות, אבל עבור ג'ורג'יה בראדלי, הטיול הבלתי נשכח הזה השאיר אותה עם משהו הרבה יותר טוב – פפר, הכלבה הכי טובה בעולם!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן