.

כלבה נואשת רצה לכביש ועצרה את התנועה. כשגיליתי מדוע הייתי בהלם מוחלט!

לפעמים כלבים יודעים בדיוק איך לבקש עזרה.

אדינה פאסיץ', שעובדת בעמותת חילוץ החיות Harmony Fund, נסעה בכביש מהיר בסראייבו, בוסניה, כאשר הבחינה בכלבה והיה ברור שהיא צריכה עזרה.

"באמצע הכביש המהיר ראינו כלבה רצה מבולבלת לחלוטין בין המכוניות והמשאיות", כתבה פאסיץ'.

ps1



פאסיץ' ואדם נוסף שהיה איתה עצרו את הרכב, השאירו אותו באמצע הכביש, ויצאו על מנת לתפוס את הכלבה המפוחדת. בסופו של דבר הם הצליחו להגיע אליה והרימו אותה כשהם מנסים להרגיע אותה.

"היא הייתה מלאה בצלקות", כתבה פאסיץ'. "למרבה המזל היה לנו קצת אוכל ברכב. כשנתנו לה אוכל היא אכלה אותו מהר מאוד". פאסיץ' ידעה שהיא המליטה לא מזמן לפי הגוף שלה, אבל הכלבה הייתה לבדה בצידי הכביש.

pas

פאסיץ' הופתעה כאשר לפתע הכלבה החלה להתרחק מהם – אבל היה נראה שהיא רוצה שהם ילכו אחריה.

"אני הלכתי אחרי וצ'אקי (האדם הנוסף) היה עם הרכב. היא לא ברחה ממני שוב", כתבה פאסיץ'. "דמיינו לעצמכם כמה רעבה היא הייתה. היא כל הזמן הסתובבה כדי לראות אם אני נמצאת מאחוריה, כאילו היא לוקחת אותה לגורים שלה".

הכלבה הובילה אותם למחסן מאחורי בית, שם חיכו שני גורים קטנים – זכר ונקבה.

pas3

פאסיץ' הייתה מזועזעת מהתנאים – היה ברור שהאמא והגורים לא אכלו הרבה מאוד זמן ואף אחד לא טיפל בהם, אז היא דפקה על דלת הבית השכן.

"אדם זקן פתח את הדלת ומיד התעצבן כששאלתי אותו על הכלבים", כתבה פאסיץ'. "כעסתי מאוד בגלל הכלבה המסכנה, אז זה היה הדבר האחרון שהייתי צריכה". בעל הבית אמר לפאסיץ' שגם כך הוא תכנן להיפטר מהגורים, אז היא התעקשה לקחת אותם באותו הרגע.

pas4



"בהתחלה שמנו את הגורים הקופסא, ואז את האמא. היא לא התנגדה, היא סמכה עלי", כתבה פאסיץ'. "האמא נתנה לי נשיקות כל הדרך".

pas5

עכשיו האמא והגורים שלה בטוחים בבית המחסה, מחכים למשפחות שיאהבו ויטפלו בהם. והכל בזכות האמא המדהימה שיצאה לכביש המסוכן על מנת לחפש אנשים טובי לב שיעזרו לה להציל את התינוקות שלה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן