.

כלבה נטושה סירבה לעזוב שקית שהייתה בתוך תעלה – כשרוכב אופניים פתח אותה, הוא גילה מחזה מחריד

הסיפור הזה גרם ללב שלי לבכות. ולמרות שהוא עצוב ביותר, הוא בעל מסר חשוב. אם אתם מכירים מישהו שלא חושב שלבעלי חיים יש רגשות – תראו לו את הסיפור הזה. כנראה שזה ישנה את דעתו.

המקרה, שהתרחש בלינקולנשייר, אנגליה, בהחלט מוכיח שבעלי חיים יכולים להרגיש אהבה בדיוק כמו בני אדם.

הכל החל כאשר פול סקינר הבחין במשהו אפור בתעלה כאשר רכב על אופניים יחד עם חבר. בהתחלה, הוא חשב שזו ציפור מתה. אבל כאשר התקרב, הוא ראה שזה זז, ומהר מאוד הוא קלט שמדובר בכלבה נטושה.

הכלבה נשענה ושכבה על השקית, היא ליקקה והריחה אותה. פול ירד מאופניו והתקרב לכלבה. הוא הסתכל סביב כדי לבדוק אם יש אנשים בקרבתה, אבל הכלבה הייתה לבדה. רק הכלבה והשקית היום שם.

בסופו של דבר פול התקרב לשקית כדי לראות מה יש בתוכה.

cr2

"בשקית היו ארבעה גורים מתים. זה היה שובר לב. היו לה דמעות בעיניים. לא יכולתי להאמין איך מישהו יכול להיות כל כך לא אנושי ולעשות דבר כזה", אמר פול למטרו.

פול יצר קשר עם המשטרה שיצרה קשר עם ארגונים למען בעלי חיים וכלבה מקומית. כאשר הגיעו למקום, הם הרימו את האמא וניסו להחיות את הגורים. אך זה היה מאוחר מדי.



הם לקחו את הגורים ואת האמא לוטרינר שבדק אותם ואמר שהוא מאמין שהם נולדו באותו היום ושהם היו חיים. כנראה שהם היו בחיים כאשר הכניסו אותם לשקית וזרקו אותם לתעלה יחד עם האמא.

cr1

"אנו לא יודעים בוודאות אם הגורים נולדו מתים או שהם מתו מהקור", אמרו במשטרה. "אנו רוצים להודות לרוכב האופניים שמצא את הכלבה והזעיק אותנו".

האמא קיבלה את השם קרלי, והיא נמצאת כרגע באומנה שתעניק לה את כל החום והאהבה המגיעים לה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן