.

כלבה פצועה ונטושה שהושארה למות בתוך קיטבג מקבלת את האהבה ואת הצדק שמגיע לה

הכירו את מיסטי. מיסטי היא כלבת לברדור שחורה שהחיים שלה היו קשים יותר ממה שכל אחד מאיתנו אי פעם יכיר.

הבעלים הקודם של מיסטי, הבנאדם אותו היא אהבה הכי בעולם, סגר אותה בתוך קיטבג והשאיר אותה למות בשטחי הציד של אזור הבר של 'פרנץ' קריק' בוויקונסין. הטמפרטורות היו הרבה מתחת ל 0.

ms1



ms2

נטישת כלב בצורה הזאת היא מחרידה גם כך, אבל  הסיפור הזה הוא אפילו יותר טרגי מזה. למיסטי יש גידול גדול ופצע גדול על הראש. המחלצים לא בטוחים עם הפציעה היא בגלל תקיפה של בן אנוש או שבעל חיים אחר תקף אותה.

ms3

למרבה הצער, בדרך כלל האנשים שמבצעים את הפעולות האכזריות האלה לא נענשים. בדרך המשטרה לא מאתרת את הפושע (או שפשוט לא אכפת לה). אבל זה לא היה המקרה כאן.

מיסטי תזכה לצדק.

ms4

בסביבות 12 בלילה ב 23 לינואר, 2016, יומיים אחרי שמיסטי ננטשה, המשטרה הודיעה שהיא מצאה ועצרה את האדם שהשאיר אותה למות – טרי לין בנסון בן ה 56. השימוע הראשון של בנסון יהיה ב 25 לינואר, 2016.

ms5



המעצר של בנסון הם חדשות נפלאות, אבל זה לא משנה למיסטי. וטרינרים במרפאת Portage Veterinary Clinic אמרו לאתר WKOW, שהם מדרגים את מצבה הבריאותי של מיסטי בתור 1 בסולם של 1 עד 9.

ms6

למרות שלכלבה הזאת יש עבר טראומטי ויש בפניה עוד דרך קשה, כמו כלבים רבים שעברו התעללות, היא לא נושאת עימה את הכאב. המחלצים אמרו שמיסטי כלבה סקרנית וחברותית. למרות כל מה שקרה לה, כל מה שהיא רוצה זאת אהבה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן