.

כלבי הבאסט האונד היו נחושים להגן ולשמור על התינוקת של המשפחה עד לרגעיה האחרונים

מהרגע שהתינוקת נורה הגיעה הביתה, כלבי הבאסט האונד – גרייסי וגראמפי, לא עזבו את צידה. והם סירבו לעזוב אותה כאשר טרגדיה הכתה כמה חודשים לאחר מכן.

נורה סבלה משבץ ב 6 לאפריל, אשר גרם לנזק מוחי כבד. ההורים שלה היו הרוסים כשהם הבינו שלא ניתן לעשות דבר כדי להציל אותה.

כאשר צוות בית החולים שאל את מארי ובעלה ג'ון אם יש להם משאלה אחרונה, ההורים שאלו אם הם יכולים להביא את גרייסי וגראמפי לבית החולים כדי שיהיו עם נורה.

gg1



"גרייסי לקחה על עצמה את תפקיד האמא השנייה", אמרה מארי הול, אמה של נורה לחדשות ABC. "בכל פעם שנורה בכתה, גרייסי הייתה רצה אליה לבדוק מה קרה. היא תמיד, אבל תמיד הייתה לצידה של נורה מנשקת אותה ומוודאת שהיא בסדר".

gg2

"לא רציתי שנלך הביתה והם יתחילו לרחרח ולחפש אותה בלי לדעת לאן היא הלכה", אמרה מארי. "הם הנמיכו את המיטה על מנת שהכלבים יוכלו להתכרבל איתה, וגרייסי רצה ליקקה אותה".

gg3

העובדה שהכלבים היו עם נורה ברגעיה האחרונים הביאה הרבה נחת, אבל היה ברור למארי וג'ון שהכלבים הרגישו שמשהו לא בסדר, ואחרי היום הראשון בבית החולים, הכלבים נראו מדוכאים מאוד, אמרה מארי. אבל היא הייתה אסירת תודה שבתה יכלה לבלות את רגעיה האחרונים איתם.

ההורים של נורה תמיד יזכרו את התקופה הקצרה שלהם יחד כמשפחה מאושרת. "היא הייתה תינוקת מאושרת ביותר", אמרה מארי. "היא כל הזמן הייתה שמחה".

נורה נפטרה ב 2 למאי בגיל 5 חודשים כשמשפחתה לצידה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן