.

כלבת פיטבול הרואית גרמה לעיר להסיר את החוק שאוסר על גידול הגזע

מעשה גבורה של כלבת פיטבול אחת גרם לשינוי מחשבה, ושינוי החוק בעיירה שאסרה על גידול הגזע.

במרץ 2015, ג'יימי קרקאוסקי הותקפה על ידי בן זוגה לשעבר, כאשר כלבת הפיטבול שלה, אייסיס, קפצה להגנתה והבריחה את התוקף.

"בסוף, כאשר הוא הטיח את ראשי בקיר, לאייסיס נמאס והיא תפסה לו את הרגל. נמאס לה מההתעללויות שלו כלפי וכלפיה", אמרה קרקאוסקי על המקרה.

האדם נעצר והואשם בתקיפה ואמר למשטרה שאייסיס תקפה ונשכה אותו.

משטרת הייזל פארק אמרה לקרקאוסקי, שבהתחשב במקרה, אייסיס לא תומת. אבל למרבה הצער, היו גם חדשות רעות. מאז שנת 2013 אסור לגדל פיטבולים בתוך תחומי העיר הייזל פארק , אז לקרקאוסקי היו חמישה ימים למצוא בית חדש לאייסיס.

is1



"תודה לאל שהם נותנים לה להיות במעצר בית. אבל זה היה טראומתי ביותר עבורי. אני לא יודעת מה יהיה עם הכלבה שלי. אני לא מרגישה בטוחה בלעדיה", היא אמרה.

אנשי העירייה גילו סימפטיה למצבה והאריכו את המועד בו תצטרך למצוא בית חדש לאייסיס ו/או עד שתמצא מקום חדש לגור בו. אבל הם עדיין תמכו בחוק שאוסר על גידול כלבי פיטבול בתחומי העיר.

מנהל העיירה, אדוארד קלובוצ'ר הסביר שהאיסור על פיטבולים נכנס לתוקף בגלל בעלי כלבים לא אחראים, ושהיו כ 40 תקיפות של כלבי פיטבול בשנים האחרונות.

בזמן שהועדת הפוליטית למען בעלי חיים של מדינת מישיגן ניסתה לשכנע את אנשי העיירה לחזור בהם מחוק הפיטבולים, קרקאוסקי כבר עזבה את העיר יחד עם אייסיס. למרבה המזל היא קיבלה תמיכה רבה והצליחה לגייס מספיק כסף כדי לעזוב את הייזל פארק, והיא לא רצתה לקחת סיכונים מיותרים עם אייסיס.

בחודשים שלאחר מכן, פעילים למען זכויות בעלי חיים עבדו יחד עם עיריית הייזל פארק כדי לבחון את חוק הפיטבולים, והפגישות היו טובות יותר מהמצופה.

בסופו של דבר הסיפור של אייסיס גרם לשינוי חיובי. אנשי העיירה הסירו את החוק האוסר על גידול פיטבולים. תושבי העיר יוכלו לגדל פיטבולים, כל עוד הם מחוסנים, מעוקרים/מסורסים, נומצאים בתוך שטח סגור (בית או חצר עם גדר).

זה בהחלט צעד קדימה בהתחשב לאלטרנטיבות שהיו לבעלים של אייסיס רק מספר חודשים לפני וכל זה בזכות כלבת פיטבול אמיצה שהגנה על הבעלים שלה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן