.

כלב מורעב שרד על ידי אכילת זרדים ואבנים. אבל אתם חייבים לראות אותו עכשיו!

כלב שאכל זרדים ואבנים רק לפני מספר חודשים מצא את הסוף המאושר שלו. כלב הויימרנר המעורב בשם אלכס שנמצא ברחובות ניו אורלינס באוקטובר 2014 שקל 19 ק"ג בלבד.

vm1

אלכס היה כל כך רזה שאפילו דינה תייס, עוזרת המנהל בעמותת Southern Animal Foundation, ראתה תמונה שלו והייתה בשוק שהוא עדיין בחיים. היא ידעה שהוא לא ישרוד בכלבייה.

vm2

בזמן שעבר בדיקות רפואיות, צילומי הרנטגן חשפו שאלכס היה כל כך נואש לאוכל שהוא אכל זרדים ואבנים כדי למלא את הבטן.

vm3

המצב הבריאותי שלו לא היה טוב. הרעב שלו גרם לנסיגה כאשר הקיבה שלו הגיבה לתזונה שהוא קיבל, והיא התהפכה. הוא עבר ניתוח חירום כדי להסיר את העצמים הזרים וכדי לטפל במצב המסוכן, אך הכלב העקשן יצא מזה כמו גדול.



vm4

אחרי שהחלים, אלכס כבר לבית אומנה אצל דיאן לונדין. היו לה כבר שני כלבי ויימרנר בבית כשפגשה את אלכס היא התאהבה בו מיד. הוא התאהב בה גם, ובשבוע הראשון הוא עלה 4 ק"ג.

vm5

ארבעה חודשים לאחר מכן, דיאן ידעה שהיא לא מסוגלת להיפרד מהכלב שהעיניים שלו היו כל כך מפחידות כשהם נפגשו לראשונה. אותן עיניים מלאות היום אושר ואור עכשיו שהוא מצא את ביתו הקבוע והאוהב אצל לונדין.

vm6

היום, אלכס מחייך בכל התמונות.

לונדין אמרה שאלכס שוקל היום כמעט 40 ק"ג: "יש לו צבע טוב בחניכיים, העיניים שלו בהירות, כשהוא מתיישב הוא לא בוכה. יש לו שמחת חיים נפלאה".

vm7

כל הכבוד אלכס! איזה יופי לראות אותך בריא ומחייך שוב!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן