.

כלב מכלבייה עם גידול בלתי ניתן לריפוי קיבל את המתנה הכי טובה אי פעם ממשפחה אוהבת

כולם, הכירו את אדלארד, או אדי כפי שמכנים אותו. אדי הוא כלב בן 3 עם גידול בגולגולת שלא ניתן לנתח. רופאים אמרו שתוחלת החיים שלי תהיה יומיים.

אדי היה כלב משוטט כאשר הגיע לכלביית Montgomery County Animal Shelter, הכלבייה יצרה קשר עם עמותת Star Boxer Rescue, ועכשיו אנדי נמצא תחת טיפול ההוספיס שלהם.

ad1



ואז משפחת אחת החליטה להעניק לאדי את המתנה הכי יקרה וטובה שכלב יכול לקבל – משפחה אוהבת. מכיוון שהם לא ידעו כמה זמן נותר לאדי, משפחת אנדרסון רצתה לוודא שאדי יזכה להרגשה של משפחת אוהבת שאכפת לה.

לורי אנדרסון, בעלה ג'יימס, ושתי הבנות שלהם בלה ואלי, קיבלו את אדי בזרועות פתוחות אל תוך ביתם. לורי חשבה שעל ידי כך שיאמצו את אדי, זה ילמד את הבנות שלה את הערך שבנתינה, אהבה, ודאגה כלפי אחרים.

ad2

אדי היה כל כך מאושר עם המשפחה החדשה שלו. הוא שיחק, כשכש בזנב, ונהנה מכל רגע.

ad3

ד"ר גורדון אמר ללורי שמה שאדי צריך זה שיפנקו אותו בלי סוף! והמשפחה נתנה לאדי בדיוק את מה שהדוקטור ביקש.

צפו בסרטון למטה ותראו את אדי משחק עם הבנות.





אפילו אם זה רק לזמן קצר, אדי זכה לחוות את ההרגשה של משפחה אוהבת. ואפשר לראות לפי הפנים שלו עד כמה הוא מאושר.

ad4

לורי אמרה להפינגטון פוסט שהם רוצים שתהיה משמעות לחיים של אדי. ושהם יודעים שהם יצטרכו להיפרד ממנו בקרוב. היא רוצה שהילדים שלה ילמדו מהחוויה, שלמרות שזה יכול לגרום לעצב ודמעות, זה חשוב שהם ילמדו שזה בסדר.

ad5

הסיפור של אדי הוא מריר-מתוק. אבל אנחנו כל כך שמחים שהוא זוכה לחוות את ההרגשה שאוהבים אותו על ידי אנשים נפלאים לפני שהוא עוזב את העולם.

 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן