.

כלב סירב לזוז כאשר שריפה אלימה החלה להתפשט – ואז הבעלים ראה על מה הוא שומר

כאשר שריפות הענק שהתחוללו בקליפורניה מוקדם יותר החודש הגיעו למחוז סונומה ולביתו של רולנד הנדל, המשפחה נאלצה לברוח בפניקה.

הכל עמד לעלות בלהבות, כולל בעלי החיים בחווה אם לא היו מצילים אותם.

כשרולנד צעק בנואשות לכלב שלו, אודין, הוא לא זכה לתשובה וחשב שאיבד את הכלב האהוב שלו בשריפה – אך הוא טעה.

בחווה במחוז סונומה, קליפורניה, אודין, כלב הרים פירנאי, גדל מאז שהיה גור אצל רולנד הנדל. תפקידו של אודין בחווה היה לשמור על העזים מפני זאבי ערבות ופומות הרים.

כאשר השריפות הטרגיות פקדו את צפון קליפורניה באוקטובר 2017 והתקרבו למחוז סונומה, החווה של רולנד ספגה מהלומה קשה בידי הלהבות והאש התפשטה במהירות אדירה. רולנד והשכנים שלו, סקוט, סטפן ואריאל, נאלצו לברוח במצב פניקה כדי להימנע ממוות נוראי. אך לפני שברחו, רולנד חיפש וצעק לכלב שלו אודין, אבל אודין לא הופיע. לרולנד לא נותרה ברירה, והוא נאלץ לעזוב בלעדיו.



חשב שכל החיות מתו

בוקר למחרת, כשהאש החלה לדעוך ואנשים באזור יכלו לחזור לבתיהם, רולנד והשכנים שלו מיהרו לחוות שלהם.

"מאוחר יותר באותו הבוקר כשהיינו צריכים לברוח מהאש, בכיתי", כתב רולנד בפוסט בפייסבוק. "הייתי בטוח שגזרתי על אודין גזר דין מוות, יחד עם העזים היקרות שלנו שגידלנו מאז שהיו גדיים".

נס

אבל להפתעתם הרבה של רולנד ואחרים, הם לא איבדו הכל בשריפה הנוראית. כשהם חזרו לחווה, הם מצאו את אודין מסתובב מסביב לחורבות הבית – יחד עם העזים שלו. כלב החווה הנאמן עשה את תפקידו בצורה הטובה ביותר – ושמר והגן על חייהן של העזים.

"שמונה עזים רצו אלינו כדי לקבל חיבוקי ונשיקות", כתבה רולנד. "לדיקסון יש כוויה בגב בגודל של מטבע. אבל חוץ מזה הן במצב מצוין. הפרווה של אודין שרופה והשפם שלו נמס. הוא צולע ברגל ימין".

למטה אתם יכולים לראות סרטון בו רואים עד כמה השריפה הייתה מטורפת ומסוכנת, העובדה שאודין והעזים שרדו היא בהחלט נס.

כלבים הם בהחלט שומרים נפלאים, שלא לדבר על האמפתיה והנאמנות שלהם. תנו לייק ענק לאודין. זה בהחלט מגיע לו!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן