.

כלב פיטבול נקשר לגדר עם פתק קורע לב

גור כלבים נמצא לאחרונה קשור לגדר בלי שום דרך לברוח ולידו היה פתק עליו היה רשום: 'כלב חינם, בבקשה תיקחו'.

הפיטבול, סזאר, נמצא והובא לבית המחסה לחיות גריפין שבמדינת פנסילבניה. המחלצים שלו חשבו בתחילה שהוא ננטש על ידי המחלץ שלו, אבל לאחר מכן הם גילו שזה לא היה המקרה. הכלב לא עבר התעללות והוא היה שמח לראות ולשחק עם המחלצים שלו.

"הוא היה במצב מצוין והיה מתוק מאוד", אמרה סידני סקאלה, שעובדת באגם גריפין. "הוא רק רצה תשומת לב ושילטפו אותו. לא היה לו מושג איך לשחק עם צעצועים".

pet1



pet2

סזאר הלך לאיבוד אחרי שהילדים של המשפחה שיחקו איתו ובטעות נתנו לו לברוח. כל השכונה הייתה בכוננות, והמשפחה שיערה שאם מישהו יראה את סזאר הם יידעו אותם. הם לא חשבו ליצור קשר עם הכלבייה, הם אמרו לסקאלה שאיחדה בין סזאר למשפחה שלו. סזאר לבש קולר, והמשפחה חשבה שזה יהיה מספיק בשביל להחזיר אותו הביתה.

חבר של משפחתו של סזאר במקרה ראה את הכלב בדיווח חדשות בטלוויזיה, ואמר להם שהוא ראה כלב שנראה בדיוק כמו סזאר. למרבה המזל סזאר חזר עכשיו הביתה ומאז אותו מקרה עשו לו צ'יפ עם הפרטים של המשפחה.

pet3

"אמרתי לילדים, 'אתם צריכים לזכור לא לפתוח את הדלת עם הכלב נמצא לידה' ", אמרה סקאלה. "רוב הכלבים לא זוכים לסוף שמח". היא ממש שמחה שסזאר חוזר לביתו, אבל עדיין מקווה למצוא את האדם שקשר אותו לגדר ונטש אותו.

לא ברור מי עשה את זה לסזאר, אבל אם אותו אדם ימצא, הוא כנראה יואשם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן