.

כלב שעבר התעללות איומה עשה את המהפך הכי מדהים שתראו, והכל בזכות מתנדב מבאר שבע

הכלב מוזס הובא להסגר בבאר שבע לאחר שעבר התעללות קשה. מוזס פחד לצאת מהכלוב, התחבא בפינה, וכל פעם שהתקרבו אליו הוא ניסה לנשוך. לאחר תהליך ארוך של שיקום ובניית אימון הוא אומץ וזכה לסוף טוב

"מדובר בכלב שנמצא  לפני כשלושה חודשים משוטט על ידי כלבן של העירייה ברחובות באר שבע ללא שבב וללא בעלים. הוא היה במצב קשה מאוד מבחינה פיזית, חשדן ותוקפני שלא נתן לאיש להתקרב אליו או להיכנס לתא בו היה מוחזק בתחנת ההסגר", שחזר רון בר צבי, מתנדב בעמותת 'באר שבע אוהבת חיות'. "הוא נראה קטן מאוד אבל הוא היה תוקפני מאוד".

mo1



מוזס, תקף את כל מי שנכנס לתא – כלבנים ומתנדבים בעמותה זכו לנשיכות רבות ממנו והם כבר התייאשו מהאפשרות לנסות לשקם אותו ולהוציאו מהתא כדי שימצא לעצמו משפחה אומנת או מאמצת. בר צבי, מתנדב ותיק בעמותה, שהוא וחבריו הצילו בשנים האחרונות מאות כלבים שהיו מועמדים להרדמה החליט לקחת את מוזס כאתגר ולשקם אותו.

"הייתי צריך לזרוק לו קצת אוכל כדי לגרום לו לא לצאת מהמחבוא ולהתקרב אליי. הייתי שם על הידיים שמיכה כדי שלא ינשוך אותי. כל מי שניסה לתקשר עם מוזס חטף נשיכות. לאט לאט התקרבתי אליו. זה לקח לי חודש לשקם אותו מבחינה ביטחון אישי ולהתיידד איתו", נזכר בר צבי. "הוא יצא מהמחבוא בתא, ונתן לי להוציא אותו בחגורה לטיולים מחוץ לתחנת ההסגר. פתאום גיליתי שמדובר בכלב נהדר שהיה שווה כל רגע להילחם עליו".

בר צבי, תיעד במשך כל החודשים את תהליך השיקום של מוזס, שלב אחרי שלב עד לרגע בו אומץ על ידי תושב העיר שהתאהב בו.

צפו בסרטון המדהים והמרגש שמתעד את השינוי של מוזס.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן