.

כל צוות הכלבייה היה בדמעות כאשר הכלבה הזאת אומצה – אחרי 11 שנים

במשך 11 שנים ארוכות, אוליב חיכתה למשפחה קבועה שתגיע לכלביית יונקרס. אוליב בילתה קרוב ל 20 שעות ביממה סגורה בכלוב, לבדה, והיא הייתה בספק אם אי פעם יגיע היום הזה – אבל בסופו של דבר, הוא הגיע.

ol1



אוליב הייתה רק גורה כאשר הגיעה לכלביה, ואף אחד לא יכל לדעת כמה זמן היא תישאר שם. היא כמעט ואומצה ארבע שנים אחרי שהגיעה, אבל טרגדיה פתאומית מנעה זאת. אז אוליב נשארה בכלבייה.

למרות שצוות הכלבייה אהב ונקשר אליה, הם ידעו שמגיעה לה בית קבוע משלה.

המסע של אוליב למשפחתה הקבוע התחיל עם פוסט בפייסבוק. אישה שאימצה בעבר מכלביית יונקרס הקימה עמוד פייסבוק עבור אוליב לפני שהיא בכלל החלה את תהליך האימוץ – היא פשוט החליטה שאוליב חייבת להיות חלק מהמשפחה שלה. היא שמעה על הסיפור של אוליב וחשבה על זה לא מעט עד שהגיעה להחלטה, וכאשר היא החלה בתהליך האימוץ היא העלתה עדכונים לעמוד הפייסבוק.

ol2

ביום שאוליב עזבה את הכלביה, אנשי צוות רבים החלו לבכות, מעצב בגלל שהיא עוזבת אותם אבל גם משמחה כשהם יודעים שסוף סוף יהיה לה בית קבוע, חם ואוהב. "אוליב התחברה לאמא החדשה שלה ברגע שהיא הגיעה לכלבייה", אמרה חברת צוות בכלביית יונקרס. "היה נראה שאוליב יודעת שמשהו מתרחש".

כלביית יונקרס העלתה לפייסבוק מחווה לאוליב, כשהם כותבים, "כפי שאתם ודאי מתארים זהו יום שמח מהול בעצב בכלבייה. בזמן שאנחנו ממש מתרגשים עבורה, אנחנו נתגעגע באופן אנוכי לפרצוף המתוק שהיה חלק מחיינו במשך כל כך הרבה זמן. דמעות רבות זלגו היו, אבל לשם שינוי, אלו דמעות של אושר ."

ol3



מאז שהגיעה לביתה החדש, אוליב שיחקה בחצר האחורית שלה, אכלה הרבה חטיפים וזכתה להכיר את האח-כלב החדש שלה, כך לפי עמוד הפייסבוק שלה. היא עדיין מתרגלת לחייה החדשים, אבל בכל רגע שאוליב נמצאת שם, נראה שהיא מרגישה בנוח יותר ויותר. זה כאילו שהיא יודעת, שאחרי הרבה יותר מדי זמן, היא סוף סוף נמצאת במקום אליו היא שייכת.

ol4

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן