.

כשהכלבה של האישה הזאת מתה. היא כיבדה אותה עם מכתב האהבה הכי יפה בעולם

לאישיות הטלוויזיונית הבריטית סו פרקינס היה קשר עמוק ביותר עם כלבת הביגל שלה – פיקל (pickle). במשך 11 שנים פיקל הייתה החברה הכי טובה שלה. אבל אז, הכלבה אובחנה עם סרטן. סו עשתה את ההחלטה המייסרת והרדימה אותה.

"כן, אני יודעת. אני יודעת שלא היה לך מושג, בגלל שהתאמנתי במשך שבועות איך להסתיר זאת ממך, ואיך, כאשר יגיע הזמן, אצליח למנוע מהחזה שלי להתפוצץ מפחד ואימה מהכאב הנוראי מכל". 

"נכנסתי ועשיתי מה שעשיתי כל כך הרבה ימים ולילות במהלך החודשים והשנים. נשכבתי מאחורייך, יד שמאל מחבקת את החזה שלך ולחשתי באוזנייך, 'אני אוהבת אותך' ".

כמחווה נפלאה לאהבה שהן חלקו, סו כתבה מכתב פתוח לפיקל והעלתה אותו לרשת. היא פתחה את המכתב עם הפסקה למעלה. היא מתארת את הכאב בידיעה שאתה צריך להיפרד מהחבר הכי טוב שלך.





סו ממשיכה וכותבת:

"בכיתי עד שהרגשתי שהעור שלי נשרף ועד שלאוזניים שלי נמאס מהצליל הזה".

היא מבהירה שהמכתב הוא לא הספד. למעשה, היא נזכרת בצורה הומוריסטית בכל המעללים שהכלבה שלה עשתה במהלך השנים.

"אכלת כל עטיפה של דיסק שהייתה בבית רק בשביל הכיף. לעסת כבלים של מכשירי חשמל ושל הטלפון".

"כבוגרת, סיימת בהצלחה את קורס אכילת האוכל שבמקרר, ואת האוכל של הפיקניק, גנבת גלידה מפיהם של תינוקות, קפצת על שולחנות חג עם פודינג ועוגות, והלכת דרכם בעליזות, שואפת כל מה שנקלע לדרכך. הקאת על כל דבר איכותי שאי פעם היה לי".

su2

סו גם מביעה את הכעס על כך שעברו שבועות עד שהיא גילתה שפיקל חולה, ושהמאמצים שלה להציל אותה נכשלו.

"אבל חשבתי שאני אוכל להציל אותך. באמת חשבתי שאני אוכל. מעולם לא חשבתי שמשהו חי כמוך יוכל אי פעם להיכנע למשהו רגיל כמו המוות. אחרי הכל, איך יתכן שהיית חולה אם רצת, קפצת ושיחקת, יום אחרי יום אחרי יום".

אבל היה רגע בו היא ידעה שזה לא יוכל להימשך.

"ואז, הבנתי את זה. עשית את כל זה למעני. משכת את עצמך אל תוך האור, בכל בוקר, בשבילי. הכל. בשבילי. ועד כמה שהאהבה שלי הייתה עזה ורכושנית, לא יכולתי לתת לך לעשות את זה יותר".

su3

למרות העצב והדיכאון, סו ממשיכה את המכתב עם הומור.

"היית המנוע של החיים שלי, המטרונום היומי שלי. הכל וכולם זזו לפי הקצב שאת קבעת. איזה כישרון. התעוררתי לגירוד העדין שלך על הדלת (הוא לא היה עדין, הוא היה מחריד, והרסת כל דלת בכל בית שגרנו בו – אני רק מנסה לגרום לך להישמע נחמדה). "

היא מסיימת את המכתב כשהיא מודה לפיקל שהיא תמיד תמכה בה ועם תיאור האהבה לכלבה שלה.

"האהבה שלי אלייך ממלאת את החלל שמילים לא יכולות למלא".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן