.

כשתראו מה הכלבה המורעבת הזו עשתה עם התינוק הזה אתם תהיו בהלם!

זה אחד הסיפורים העצובים אך המרגשים ומלאי השראה שנתקלנו בהם.

רבים מכם כבר יודעים שהעולם בו אנו חיים היום מלא באנשים רעים ואכזריים, אנשים בכל רחבי העולם מוכנים לסיים חיים של אנשים אחרים רק בשביל שיהיה להם יותר טוב, או שהאגו שלהם ירגיש יותר רגוע.

זה קורה בכל יום ובכל מקום, וגם כלבים סובלים מזה.

אנשים נוטשים כלבים רק בגלל שהם לא רוצים שהשטיח שלכם יתלכלך או בגלל שהחולצה שלהם התמלאה בשערות של כלב. אחרים נוטשים את הכלבים שלהם בגלל שיש בהם 'פגם'. יש כל מיני סוגים של אנשים בעולם, אבל מה שאתם עומדים לראות הוא באמת מזעזע. אבל לא משנה עד כמה בני אדם יתעללו ויתאכזרו לכלבים, במיוחד כלבים משוטטים, הסיפור הזה יראה לכם כמה אהבה וחמלה יש לכלבים האלה. למרות הכל.

רק בגלל שאין להם בית זה לא אומר שלא מגיעים להם חיים. יום אחד ברחובות עמאן, ירדן, כלבה משוטטת חיפשה אוכל ברחוב, אבל במקום למצוא משהו לאכול, היא מצאה תינוק שנולד זה עתה. ההנחה היא שהתינוק נולד כמה שעות לפני כן, וחבל הטבור עדיין היה מחובר אליו. הכלבה הייתה רעבה, רעבה מאוד, אז היא הרימה את התינוק.

jj1

אבל הנה הקאץ'. הכלבה לא התכוונה לאכול את התינוק, ממש לא. היא רצתה לוודא שהתינוק לא יפגע ושיהיה לו בית אוהב. הכלבה הרימה את התינוק והלכה איתו לכיוון הבית הקרוב ביותר. היא הניחה את התינוק בעדינות על מרפסת הבית והחלה לנבוח כדי לגרום לאנשים לשים לב אליה.

jj2

המשפחה בתוך הבית שמעה את הנביחות ומיד פתחו את הדלת כשהם המומים לראות מה הכלבה הביאה להם. הם מיד לקחו את התינוק לבית החולים ובגלל הכלב והלב הענק שלו, התינוק ניצל. ההורים של התינוק כנראה זרקו אותו לאשפה, אבל הכלבה הצילה אותו ונתנה לו הזדמנות נוספת לחיים.

הכלבה הזו היא הגיבורה שלנו והיא מוכיחה לעולם שלא משנה כמה רע אנשים מתייחסים לכלבים משוטטים, הם צריכים לזכור שזו לא אשמתם שאין להם בית.

אנחנו מצדיעים לכלבה המדהימה הזו! ומקווים שאחרי שהיא הצילה את התינוק, מישהו החליט להציל אותה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן