.

הכלבה הזו משחקת עם הבובה שלה בצורה הכי חמודה בעולם. הלב שלכם לא יעמוד בזה!

לכל כלב יש את הצעצוע האהוב איתו הוא משחק רוב הזמן. ולכל כלב את המוזרויות שלו כאשר הוא משחק עם הצעצוע הזה.

למשתמשת האינסטגרם aarun_evolution יש שני כלבי גולדן רטריבר מקסימים והיא שיתפה את הסרטונים המתוקים האלה של אחת הכלבות משחקת עם הבובה האהובה עליה. לכלבה יש דרך מוזרה מאוד בה היא משחקת עם הבובה, וזה העלה לנו חיוך גדול על הפנים.

הכלבה אוהבת להחזיק את בובת המיני-מי שלה באוויר בין שתי כפות הרגליים ולהסתכל עליה. יש לה חיוך גדול על הפנים כשהיא מסתכלת על הבובה לפני שהיא מחבקת אותו חזק חזק!

צפו בסרטונים האלה שימיסו לכם את הלב:

。 。 8/15 。 Everyone Thank you very much for coming to see✨ #あーちゃんのシャキーン ?Check ? 。 。 。 えーっとですね… 。 ぺーがいない我が家 シーンと静まり返って… 。 という美しいストーリーを語りたかったなー? しかし、 あーちゃんが何故か 元気いっぱいなのはなんで????? しかも… シャキーン炸裂でなかなかのキレ?? 。 それは…さ ひとりっ子バンザイってことなの?? 。 そういえば あたしは次女なんだけど 姉に私が産まれてからは我慢ばかりだった って言われたっけなー? そーゆー感じかなー?? 。 タイルカーペットのないとこは ぺーのアレで洗濯中です?? 。 。 。 ¸.•.¸¸୨˚̣̣̣͙୧¨*✼*¨୨˚̣̣̣͙୧¸¸.•.¸¸.•.¸¸୨˚̣̣̣͙୧¨*✼*¨୨˚̣̣̣͙୧¸ みなさんへ 。 ぺーのこと 心配してくれてありがとうございます。 心から感謝しています。 本当にありがとう???✨✨ 。 ぺーは若さのパワーで元気なんですが 後3.4日は点滴が必要みたいなので このまま頑張ってもらいます。 。 さすがぺーさん あーちゃんとは違って 断食祭りはせず睨みもせず わがまま満開を押し通すこともせず 病院スタッフの方々と楽しそうに暮らしてます。 可愛がられるタイプで良かったー??? ¸.•.¸¸୨˚̣̣̣͙୧¨*✼*¨୨˚̣̣̣͙୧¸¸.•.¸¸.•.¸¸୨˚̣̣̣͙୧¨*✼*¨୨˚̣̣̣͙୧¸ 。 。 #ゴールデンレトリバー#goldenretriever#dog#犬#あーるん#golden#retriever#ilovemydog#doglover#petstagram#retrieversgram#goldens_ofinstagram#insta_dog#adorable#多頭飼い#petstagram#goldenretrievers_#retrieversgram#ふわもこ部

A post shared by Mayumi (@aarun_evolution) on

A post shared by Mayumi (@aarun_evolution) on

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן