.

מחקר חדש קובע: בני אדם מעדיפים לבלות יותר זמן עם הכלבים שלהם מאשר עם חברים

סוף סוף. מידע אמיתי ומאומת שמוכיח מה שתמיד חשבנו כל החיים שלנו: כלבים יותר טובים מכל בן אנוש על פני כדור הארץ.

כפי שאמרו לא מעט בעלי כלבים, לבחור בין הכלב שלכם לחתנים שלכם זו החלטה קלה מאוד.

61% מבעלי הכלבים היו מסיימים מערכת יחסים בשביל הכלב שלהם – יותר מחצי מהמשתתפים במחקר סומכים על כושר השיפוט של הכלב שלהם מאשר של אמא שלהם.

יותר מרבע מבעלי הכלבים מאמינים שהמשפחה שלהם מעדיפים את חיית המחמד שלהם על פני בן או בת הזוג שלהם – זה כנראה בגלל שהכלב שלכם יודע ש'אישור' בן או בת הזוג שלכם משמעותו שהם יקבלו יותר תשומת לב מההורים שלכם.

dg1

יותר מרבע מבעלי הכלבים הביאו את הכלבים שלהם לדייט – אלו שלא הביאו, הם ה 61% שסיימו את מערכת היחסים שלהם בגלל הכלב.

85% מבעלי הכלבים יסמנו לייק או יפנו למישהו/י באתרי הכרויות אם יש להם תמונה עם כלב. כל מי שעושה את זה מצפה כמובן לראות את הכלב בדייט הראשון.

dg2

יותר מרבע מבעלי הכלבים תכננו דייט מיוחד עבורם ועבור הכלב שלהם – לכלב שלכם לא יהיה אכפת אם כבר אכלתם שם בשבוע שעבר. למעשה, הוא לא זוכר. למה לנסות דברים חדשים כשהכלב שלכם ילך בשמחה למקומות האהובים עליכם בכל פעם?

95% מבעלי הכלבים יעדיפו לבלות את הלילה בכרבולים עם הכלב שלהם מאשר ללכת לבלינד דייט – בגלל שהכל יותר טוב מאשר בליינד דייט.

dg3

56% מבעלי הכלבים מעדיפים לחלוק את המיטה שלהם עם הורה הכלב שלהם והכלב שלהם – אנחנו די בטוחים שהשאלה הזו הייתה מנוסחת כך – "אם הייתם צריכים לחלוק את המיטה עם בן/בת הזוג שלכם, האם הייתם רוצים שהכלב שלכם יתכרבל בינכם"?

כמעט 70% מבעלי הכלבים היו מקריבים 'זמן איכות' עם בן/בת הזוג עבור הכלב שלהם. נטפליקס או חוף הכלבים? אני מוכן לוותר על המנוי לנטפליקס בשנייה!

dg4

45% מבעלי הכלבים מוציאים בכל חודש יותר כסף על הכלב שלהם מאשר על בן/בת הזוג שלהם – כי כלבים מעריכים דברים הרבה יותר מבני אדם, נכון?

87% מבעלי הכלבים יקנו לכלב שלהם מתנה ליום האהבה – זאת אומרת, כל חג הוא תירוץ טוב לראות את הכלב שלכם מתלהב מצעצוע חדש.

אז הנה לכם. תשובות מאנשים אמיתיים שתומכים במה שאנחנו לא מתביישים להגיד. אנחנו שמים את הכלבים שלנו לפני כולם. וזה בסדר גמור.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן