.

מיליוני כלבים עוברים התעללות קשה מדי יום. הכלב הזה משנה את זה

בתחילת שנות ה 90, דאג ג'יימס עמד על מרפסת ביתו כאשר הוא שמע יללות של כלב. כאשר הוא רץ לעזור, הוא ראה מספר אנשים מכים באכזריות בלתי נסבלת גור בן 10 שבועות. המתעללים תלו את הכלב מהצוואר, נתנו לו אגרופים ואז הבעירו אותו. דאג הבריח אותם ואז הכניס את הכלב לביתו.

אף אחד לא חשב שכלב הצ'או צ'או-האסקי הקטן בשם גוצ'י ישרוד את הלילה. אבל הוא שרד. אפילו שאיבד את אוזניו והיה מצולק לכל החיים, הוא חי 16 שנים בתור החבר הכי טוב של דאג.

gc1

דאג היה מזועזע לגלות שבתקופה הזאת, התעללות בבעלי חיים לא נחשבה לפשע באלבמה, במקום בו הוא גר. ואותו הדבר היה נכון לגבי מדינות אחרות. הוא וגוצ'י נלחמו כדי לשנות את זה. בשנת 2000, הם הצליחו והמחוקקים העבירו את 'חוק גוצ'י'.

גוצ'י היה נוכח כאשר המושל דון זיגלמן חתם על חוק ההגנה על בעלי החיים. מאז, התעללות בבעלי חיים נהיה פשע. המתעללים יכולים לקבל עונש של עד 10 שנות מאסר וקנס של 5000$.

gc2

הסיפור של גוצ'י היה ההשראה לסרט תעודה בשם A Dog Named Gucci, שנכתב ובוים על ידי גורמן בצ'רד. הסרט מספר את הסיפור של דאג וגוצ'י (בתמונה למעלה) במסע לצדק. הוא גם מספר עד כמה המצב של התעללות בבעלי חיים היה נוראי בשנות ה 90 באלבמה.

gc3



A Dog Named Gucci מראה איך ליבו של אדם אחר הרואי ואיך הרוח האמיצה של כלב יכולים לשנות את העולם. לפעמים זה נראה שאדם אחד לא יכול לעשות שינוי בגלל שהבעיה היא עד כדי כך גדולה. גוצ'י מוכיח שזה לא נכון.  עם תשוקה ונחישות, הכל אפשרי.

אלפי בעלי חיים ירוויחו בזכות המורשת של גוצ'י. ובזכות סרט התעודה הזה יותר אנשים ישמעו את הסיפור של גוצ'י ויקבלו השראה לעשות משהו בנוגע להתעללויות בבעלי חיים. כי לצערנו, זה קורה כל יום ובכל מקום.

בסרט יצא אתמול על גבי DVD, ואפשר לרכוש אותו כאן.

צפו בטריילר של הסרט בסרטון למטה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן