.

מסתבר שגם לכלבים יש בירות, והמשמעות היא שלעולם לא תצטרכו לשתות לבד

זה אמיתי. מסתבר שיש בירה נטולת אלכוהול ונטולת גזים במיוחד עבור הכלבים שלהם. מעכשיו לא תצטרכו להרגיש אשמים שאתם שותים בירה לבד בעוד הכלב שלכם יכול לשתות רק מקערת המים שלו. עכשיו אתם יכולים ליהנות ביחד מבירה!

Flat12 Paws Dog Brew

br1

בירת Flat 12 מגיעה אלינו מאינדיאנפוליס, אינדיאנה, שהיא אחת מהערים היותר דוג פריינדלי בארצות הברית. Flat12 Paws Dog Brew עשוי מעצמות, גזר, תפוחי אדמה, ומבשלים את השמרים למשך 3 שעות. לאחר מכן מערבבים את התערובת בחבית יחד עם תמצית נוזלית מיוחדת לבירה. השמועות אומרות שהטעם של הבירה הוא בדיוק כמו של מרק בשר.



Snuffle Dog Beer

br2

מגיעה בשני טעמים, טעם עוף ומיקס בקר ועוף, ה Snuffle Dog Beer היא עבור אוהבי הבירות הבלגיות, ואפשר למצוא אותה באירופה, הונג קונג, ודרום קוריאה. המשקה המרענן עשוי ממרכיבים בריאים גם עבור בני אדם. הלברדור שלכם יכול לשתות בקבוק אחד בכיף, כשדני ענק יכול ללגום שני בקבוקים בכיף, ומומלץ שהכלבים הקטנים ישתו חצי בקבוק בכל 'יציאה'.

Dog Beer

br3

למרות השם הלא יצירתי, Dog Beer הוא פופולרי מאוד בברזיל. בירת הכלבים עשוי ממים, בשר (בקר או עוף), ולתת, מה שהופך אותה דומה מאוד לבירה של בני אדם, מלבד העובדה שלא מתסיסים אותה.



Dawg Grog

br4

Dawg Grog היא בירה צמחונית (!) עבור הכלב שלכם, עשויה מתמצית מיוחדת לבירה, גלוקוזמין צמחי (מיוחד עבור כלבים), תוספי תזונה טבעוניים, ומים מהרי אורגון. המרכיבים של Dawg Grog הם מקומיים מאורגון, כולל הבקבוקים, וכל הציוד איתו מכינים את הבירה, כשהם מנסים לתמוך בעסקים המקומיים עד כמה שאפשר. החברה מחשיבה את הבירה לתוסף מזון יותר מאשר למשקה, והוא מגיע בבקבוק של 236 מ"ל, כשההמלצה היא לתת חצי מהכמות לכלב גדול, רבע מהכמות לכלב בינוני, ושמינית מהכמות לכלב קטן. את ה Dawg Grog אפשר לקנות ברשת online.

בואו נקווה שמישהו יביא את הבירות הללו לארץ. אם לחנויות של חיות או לפאבים. דמיינו לעצמכם איזה כיף יהיה להזמין בירה אחת לעצמכם ובירה אחת לכלב שלכם. חלום!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן