.

מעריץ של פוקימון גו הפך את הכלב שלו לפיקאצ'ו. ואנשים ממש לא שמחים לגבי זה

המעריץ הזה של פוקימון גו הלך רחוק מדי.

זה לא היה מספיק עבורו ללכוד יצורים קטנים בעולם הוירטואלי של הטלפון הנייד שלו. לא לא, הוא רצה להביא אותם לחיים על ידי כך שהפך את הכלב שלו ל…פיקצ'ו.

הוא צבע את הפרווה של הכלב המסכן בצהוב לפני שהוסיף פסים שחורים על גבו, ולחיים אדומות כדי להפוך אותו כמה שאפשר לפוקימון המפורסם.

they made their dog look like pikachu

Posted by Elihudi Justin Urassa on Saturday, July 23, 2016

הבעלים של הכלב היה כל כך גאה מה'הישג' שלו שהוא צילם את הכלב ופרסם את הסרטון ברשתות החברתיות. הסרטון הועלה לרשת ב 24 ביולי, נצפה יותר מ 3 מיליון פעמים, וגרם לגל של תגובות נזעמות:

"זה כל כך אכזרי ולא הוגן, זה לא חמוד בכלל!", "זה לא משנה אם צביעת הכלב היא רעילה או לא, זה אכזרי ופשוט לא מצחיק. הכלב יהיה מפוחד כשהם סוף סוף ינקו אותו…", "כלבים הם לא אקססוריז, בובות או צעצועים".

אוהבי חיות נזעמים בכל רחבי העולם מגיבים באלפיהם:

"אני אוהב פוקימון, אבל זה פשוט טיפשי! תלמד להתייחס לבעלי חיים בכבוד!".

למרות שאף אחד לא יודע כמה זמן הכלב נשאר כך, או אם הצבע הוא רעיל עבור הכלב, המעשה הזה הוא תזכורת נוספת לכך שיותר מדי אנשים חושבים שבעלי חיים הם חפצים ושמותר להם לעשות להם מה שהם רוצים.

בשנה שעברה, הדוגמנית האמריקנית ליה קרטו, קיבלה הרבה תשומת לב בגלל הסיבות הלא נכונות כשהפכה את הכלב שלה לפריט אופנה על ידי כך שצבעה אותו בורוד.

With @liacatreux for Minime, shoot by Ksenia Usacheva 🍭🎠🍬🎡🐶🎢

A photo posted by 🍖🐶Fluffy🐶🍖 (@fluffy_thedoggy) on

ארגון PETA דיבר על המקרה:

"אנשים צריכים לדעת שאין דרך בטוחה לצבוע את הכלב או כל בעל חיים אחר. מים יכולים להיכנס לאוזניים שלהם (וזה לא דבר פשוט כמו אצל בני אדם; זה עלול להוביל לסיבוכים רבים) או שיכולה להיות להם תגובה אלרגית – אפילו קטלנית. אי אפשר לדעת איך בעל החיים יגיב".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

תגובה אחת על הפוסט “מעריץ של פוקימון גו הפך את הכלב שלו לפיקאצ'ו. ואנשים ממש לא שמחים לגבי זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן