.

נקברה בחיים בגלל שהייתה 'מטרד', הכלבה המשוטטת הזאת מהווה היום השראה אדירה לכולם

כשקראתי לראשונה על הכלבה לילי, לא יכולתי לעצור את הדמעות.

לאף בעל חיים לא מגיע שיתייחסו אליו כמו שהתייחסו אליה! אך למרבה המזל, לסיפור היה סוף טוב עבור לילי ועבור כלבים דומים לה.

לילי הייתה אחת מהכלבים המשוטטים הרבים בעיר קייפטאון שבדרום אפריקה. היא אכלה שאריות מזון שמצאה ברחוב, אבל בגלל שרגליה האחוריות היו משותקות, היא התקשתה הרבה יותר למצוא אוכל מאשר כלבים אחרים.

יום אחד, היא הלכה לבית ספר מקומי כדי להתחנן לתלמידים שיתנו לה משהו לאכול. כאשר נבחה וניסתה למשוך תשומת לב, מנהלת בית הספר התעצבנה. היא ביקשה משני שרתים 'להיפטר מהכלבה'. הם עשו מה שאמרו להם וקברו את לילי בחיים בחצר בית הספר.

למרבה המזל, צוות עובדי המטבח של בית הספר ראה מה קרה דרך החלון ומיד יצרו קשר עם מרפאה וטרינרית מקומית, אשר מתנדבת לעזור לבעלי חיים במצוקה בעיר.

צוות מחלצים הגיע למקום וחפר את לילי החוצה. היא הייתה קבורה במשך יותר מ 20 דקות.



עכשיו שלילי הייתה בידיים בטוחות, הם לקחו אותה לבית חולים וטרינרי כדי לבדוק אותה.

הוטרינרים גילו שהשיתוק ברגליה של לילה הוא כתוצאה מפציעה ישנה בעמוד השדרה. היא קיבלה טיפול כדי לשפר את יכולת התנועה ברגליה וכדי לעזור לה לעשות פיפי, שגם עם זה היא התקשתה.

עם הזמן, לילי התחזקה, וקיבלה תמיכה לרגליה האחוריות.

הסיפור של לילי הפך ויראלי, ותרומות עבור הטיפול שלה החלו לזרום. ואחרי זמן קצר, היא הייתה חזקה מספיק כדי שיאמצו אותה לבית אוהב וחם.

בסופו של דבר, העיתונאית הלן וויילן החליטה לאמץ את לילי. הלן פועלת למען זכויות בעלי חיים בדרום אפריקה, אז היא הייתה האדם המושלם לטפל בלילי המתוקה.

הסיפור של לילי גרם לשינוי בדרום אפריקה, הוא גרם למודעות בציבור שעכשיו עושה הרבה יותר למען הכלבים המשוטטים במדינה.

עכשיו העיניים של לילי מלאות אושר. ואחרי הרבה אימונים, היא סוף סוף מסוגלת להשתמש ברגליה האחוריות.



עברו מספר שנים מאז החילוץ של לילי. שני השרתים הואשמו והורשעו בהתעללות בבעל חיים ועל המנהלת צווה להטמיע תכנית חינוכית שתעורר מודעות בקרב התלמידים לגבי בעלי חיים נטושים ופצועים.

מדהים לראות שמצבה של לילי טוב. הסיפור שלה נתן השראה למאות אלפים בדרום אפריקה ועוד מיליונים נוספים בעולם. ואחד השרתים התחרט כל כך על מה שעשה ללילי עד שהחל לעבוד במרפאה הוטרינרית מדזננדה שמסייעת לבעלי חיים משוטטים ופצועים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן