.

נקבר בחיים, הגור הזה שורד בזכות אמא מאמצת מיוחדת במינה

ב 12 לאפריל, אישה צעירה הצילה את חייו של גור שנקבר בחיים מאחורי חנות בלופינו, קורסיקה.

הכלבלב הקטן היה בקושי בן יום אחד, ולמרות שהפרטים עוד לא ברורים, כנראה מישהו ניסה להיפטר ממנו בדרך הכי אכזרית וברברית שאפשר.

bm1

למרבה המזל, אישה צעירה הבחינה בגור לפני שהיה מאוחר מדי והצליה להציל את חייו. האישה הצעירה, העונה לשם ליילה, שיתפה בפייסבוק את סיפור החילוץ של הגור. היא הסבירה:

"הוא ישן לצידי בלילה הראשון והוא שרד את הלילה. אתמול נתתי אותו לאדם טוב שאימץ את גוש האושר הקטן הזה".

bm2


ניסיון ראשון כושל

מכיוון שליילה לא יכלה להעניק לגור את הטיפול שהוא היה צריך, האדם שקיבל את הגור יצר קשר עם SOS 4 Pattes 2B, עמותה העוזרת לבעלי חיים נזקקים בקורסיקה, ומוצאת להם בתי אומנה ובתים קבועים.

נשיאת העמותה, מארי ג'וזף בסטרי, החליטה ליצור קשר עם ג'ונתן פוקי, מגדל כלבי רוטוויילר בן 21 שעוזר מדי פעם לעמותה. הבחור הצעיר שמח לעזור ולטפל בגור.

bm3

אחת מכלבות הרוטויילר של ג'ונתן מניקה כרגע את הגורים שלה, אז הוא ניסה לגרום לה להניק גם את הגור בן השלושה ימים. למרבה הצער, הוא לא קיבלה אותו יפה אל תוך המשפחה.

אבל התקווה עוד לא אבדה.

פופי, האמא הבלתי צפויה

נואש להעניק לגור את הטיפול שהוא היה זקוק, ג'ונתן הכיר לו את החתולה שלו, פופי. פופי גם המליטה לא מזמן, ולמרות שהיא חתולה, היא מיד קיבלה את הגור כמו אחד מהגורים שלה.

bm4

בראיון, ג'ונתן הסביר:

"הנחתי את הגור לידה, והיא מיד החלה ללקק אותו. חלק מחבל הטבור עדיין מחובר אליו ופופי ניקתה אותו כאילו הוא אחד מהגורים שלה".

האמא החתולה לא יכלה להראות יותר אהבה ממה שהראתה כאשר קיבלה וחיבקה את הגור אל תוך משפחתה. היא אפילו נותנת לגור לינוק ממנה, מכורבל עם שאר גורי החתולים.

bm5

bm6

פופי הפכה לאמא המאמצת של הגור ובזכות הטיפול המדהים שלה, הגור גדל ונמצא במצב בריאותי טוב.

ג'ונתן המשיך ואמר:

"ברגע שהיא שומעת אותו בוכה, פופי ניגשת אליו וממקמת את עצמה כך שהוא יוכל לינוק ממנה אם הוא רעב. והוא אפילו החל לשחק עם החתלתולים האחרים, האחים המאמצים שלו".

bm7



למרות ההתחלה האכזרית לחייו, הגור במצב מצוין בזכות המשפחה המאמצת שלו, ובקרוב הוא יקבל אפילו יותר תשומת לב מאמא שלו…

bm8

הגורים של פופי כבר בני חודש ולאט לאט הם מתנתקים ממנה. "הגורים בקרוב יאכלו אוכל יבש של גורים, אז הגור יקבל כמה חלב שהוא רוצה", אמר ג'ונתן.

ג'ונתן אמר שהוא משגיח מקרוב על הגור על מנת לוודא שהוא גדל בצורה בריאה וחזקה.

bm9

עושה רושם שהנורא מכל כבר מאחוריו. "הוא בריא ומתנהג בצורה נורמלית, כמו כל גור בן שבוע".

וכמחווה לנחישות של הגור לחיות, ג'ונתן העניק לו את השם 'חיים'.

bm10

בעוד כשמונה שבועות 'חיים' יהיה מועמד לאימוץ דרך עמותת SOS 4 Pattes 2B. אנחנו מקווים שהוא ימצא בית אוהב וקבוע, בהחלט מגיע לו.

bm11

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן