.

סוחר בשר כלבים הרג עצמו בטעות כשהדגים נשק שחיטה חדש

אלה חדשות מוזרות למדי, אבל אם אתם אוהבים כלבים אתם כנראה תשמחו לשמוע מה קרה לאיש הזה שפגש את גורלו הודות לתאונה מסורבלת למדי.

עיתון סיני מדווח שסוחר בשוק השחור ששמר והרג כלבים – ולאחר מכן מכר כבשר למאכל, מת בדרכו לבית החולים, אחרי שירה בעצמו בטעות עם חץ רעיל.

dg1

התקרית אירעה במחוז הונאן בדרום סין. האדם הדגים איך להשתמש בקרוסבו עם חץ רעיל על מנת לשחוט כלב, כאשר ירה בעצמו בטעות. אחרי שהמשטרה הגיע למקום, חמישה אנשים נעצרו אחרי שהודו שהם מחזיקים ב 1000 גופות קפואות של כלבים.

dg2

החדשות האלה מגיעות בתוך הטירוף שמתחולל ברשתות החברתיות בנוגע לפסטיבל בשר הכלבים ביולין – חגיגה שנתית של בישול ואכילת כלבים. מה שעוד יותר מקומם ומחריד זה היחס והטיפול של מגדלים וסוחרים כלפי חברו הטוב ביותר של האדם בזמן שהם עוד בחיים. מוחזקים בכלובים קטנטנים, ולעיתים קרובות גם סובלים מתת-תזונה, הכלבים נמכרים תמורת כ 500 שקלים. 

dg3

למרבה הצער בחלקים רבים בסין בשר כלבים נחשב למעדן, וכנופיות רבות גונבות כלבים מבתים על מנת להמשיך לספק את הבשר שבחלקים מסוימים בסין מאמינים שיש לו סגולות רפואיות.

אני בטוח שכלבים רבים מרגישים הקלה על התאונה של האדם הזה. אבל לצערנו המסורת הדוחה הזאת ממשיכה, ואנחנו צריכים לעשות משהו כדי לעצור אותה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן