.

סוף סוף, אנחנו יודעים מה ההבדל האמיתי בין כלבים לחתולים…ואני לא יכול להפסיק לצחוק!

יש אנשי כלבים ויש אנשי חתולים…וכמובן שיש אנשים שאוהבים גם כלבים וגם חתולים. אני בהחלט נמצא בקטגוריה האחרונה. 

יש לי שלושה כלבים בבית, וכ 12-15 חתולים (12 קבועים ועוד כמה שבאים והולכים). עם הכלבים אני הולך לטיולים בשדות, בנחלים באזור, והם פשוט גורמים לי אושר. חתולים לעומת זאת לא תמיד חברותיים, ולפעמים לוקח להם זמן עד שהם מתחברים אליכם. לפעמים הם אפילו נראים מרושעים ביותר.

היומן למטה מסכם בצורה נפלאה ומדויקת את מה שהולך בראש של כלבים וחתולים דרך היומן היומי שהם מנהלים.

זה פשוט מדויק…וקורע מצחוק!

יומנו של כלב

dogr

8:00 – אוכל כלבים! הדבר האהוב עלי!
9:30 – נסיעה באוטו! הדבר האהוב עלי!
9:40 – טיול בפארק! הדבר האהוב עלי!
10:30 – לקבל ליטופים בבטן! הדבר האהוב עלי!
12:00 – לאכול עצמות! הדבר האהוב עלי!
13:00 – לשחק בחצר! הדבר האהוב עלי!
15:00 – לכשכש בזנב! הדבר האהוב עלי!
17:00 – ארוחת ערב! הדבר האהוב עלי!
19:00 – לשחק עם כדור! הדבר האהוב עלי!
20:00 – וואווו! לראות טלוויזיה עם בני אדם! הדבר האהוב עלי!
23:00 – לישון במיטה שלי! הדבר האהוב עלי!


יומנו של חתול

catf

יום 983 שלי בשבי

השובים שלי ממשיכים לענות אותי עם כל מיני אובייקטים ביזאריים שהם מנענעים. הם זוללים להם בהנאה בשר טרי, כשאני ושאר האסירים מקבלים נגיסים חומים ויבשים. למרות שאני מביע את הבוז שלי למנות הקצובות שאני מקבל, אני חייב לאכול משהו כדי לשמור על כוחי.

הדבר היחידי שמחזיק אותי הוא החלום לברוח. בניסיון להגעיל אותם, אני שוב מקיא על השטיח. היום הורדתי לעכבר את הראש והנחתי את גופו חסר הראש לרגליהם. קיוויתי שזה יכניס פחד לליבם, מכיוון שזה מראה את היכולות שלי. אך הם זרקו הערה מתנשאת על "איזה צייד טוב" אני. 

היום בערב היה כינוס של השותפים שלהם. הכניסו אותי לבידוד לשארית הערב. אך יכולתי לשמוע את הקולות שלהם ולהריח את האוכל. שמעתי אותם אומרים ששמו אותי בבידוד בגלל כוח של "אלרגיות". אני חייב ללמוד מה זה אומר, ואיך להשתמש בזה לטובתי. 

היום כמעט הצלחתי להתנקש באחד האנשים שמענים אותי על ידי הליכה סביב כפות הרגליים שלו. אני צריך לנסות את זה מחר שוב, אבל הפעם כשאנחנו בראש המדרגות. 

אני בטוח ששאר האסירים כאן הם משרתים ומלשינים. הכלב מקבל זכויות מיוחדות. משחררים אותו על בסיס קבוע, ונראה שהוא תמיד רוצה לחזור. זה ברור שהוא טמבל. הציפור בטוח מלשינה. אני רואה אותה מדברת עם השומרים באופן קבוע. אני בטוח שהיא מדווחת להם על כל צעד שלי. השובים שלי סידרו לו מעצר הגנתי בתא גבוה אליו אני לא יכול להגיע. אז הוא בטוח. לעת עתה. 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן