.

סין: פסטיבל בשר הכלבים ביולין ספג מכה אנושה! קנס כבד לאדם שייתפס מוכר בשר כלבים

חדשות נפלאות מגיעות אלינו הבוקר מסין!

מה 15 ליוני, 2017, יכנס לתוקף חוק האוסר מכירת בשר כלבים בסין. זה כולל מסעדות, שווקים, דוכני רחוב, וכן, גם פסטיבל בשר הכלבים ביולין.

החוק יכנס לתוקף שבוע לפני פתיחת הפסטיבל, ואדם שיתפס מוכר בשר כלבים מסתכן בקנס של 100,000 יואן (כ 15,000 דולר).

החוק הוא חלק ממאמץ לשיפור התדמית של יולין, אשר ידועה בעיקר בזכות פסטיבל בשר הכלבים והאכזריות הבלתי נתפסת כלפי בעלי חיים. רבים חושבים שהחוק יהיה זמני, אך זהו צעד קטן בכיוון הנכון – וככל שהתדמית תשתפר, והסיקור יהיה חיובי, אולי החוק יהיה קבוע.



וונדי היגינס, מנהלת התקשורת הבינלאומית של Humane Society International אומרת שראש מפלגה חדשה בסין רוצה לשנות את יולין לעיר של תרבות. בשנים האחרונות, פעילים למען בעלי חיים הקימו מחסומים כדי למנוע ממשאיות עם כלבים להגיע לפסטיבל.

חייהם של כלבים וחתולים רבים ניצלו בזכות המחסומים הללו. כלבים רבים הנשחטים עבור הבשר שלהם נגנבים מבתים של אנשים. מסיעים אותם אלפי קילומטרים אל מותם. כדי להגדיל את מכירת בשר הכלבים, סוחרי בשר הכלבים הקימו את פסטיבל יולין לפני 7 שנים כדי לעודד את הסינים לצרוך יותר בשר כלבים.

היגינס ציינה שהמפתח להצלחה של החוק הוא אכיפה. זה בהחלט מצוין שהעונש להפרת החוק הוא כה מרתיע, ויתכן והוא יגרום לסוחרים לחשוב פעמיים לפני שהם ינסו למכור בשר של כלבים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן