.

סן ברנרד ענק נלכד בתוך תעלה מלאה בוץ. לא תאמינו מה התחש הקטן עשה כדי להציל את חייו

מוקדם יותר השנה, כלב תחש קטן בשם רייזור עזרה לצוותי חילוץ להציל את חברו הטוב ביותר – סן ברנרד ענק בשם ג'אזי שנתקע בתוך תעלה. ג'אזי הצליח לברוח מהחצר שלו ובסופו של דבר נתקע בבוץ בעומק 60 ס"מ. רייזור ניסה להזעיק את אבא שלו, טים, אבל הוא חשב שהתחש רק רוצה לשחק.

אבל ברגע שטים יצא לעבודה, רייזור יצא שזמנו של ג'אזי הולך ואוזל. אז התחש הנואש הצליח להסב את תשומת ליבו של עובר אורח והוביל אותו מעבר לשדה למקום בו ג'אזי היה תקוע במשך שעות. השומרוני הטוב הזעיק את הרשויות, וכבאים ומשטרה הצליחו להוציא את ג'אזי מהבוץ. בתמונות רואים את רייזור עוזר לנחם את חברו הטוב ביותר על גדת התעלה, כשהוא צופה בכל החילוץ! הכבאים אמרו שהם מעולם לא ראו דבר כזה.

חודש לאחר מכן, רייזור קיבל כבוד בזכות מעשה הגבורה שלו. תושבי העיירה הגיעו והעניקו לרייזור חטיפים, נשיקות ואפילו עצם ענקית.

גיבורים מגיעים בכל הגדלים והצורות, ובגובה של 30 ס"מ, התחש הקטן הוכיח שיש לו יותר אומץ מרוב האנשים.

סן ברנרד ענק בשם ג'אזי ברח מהחצר שלו ונתקע בבוץ בעומק 60 ס"מ. אח שלו, כלב התחש, רייזור, ידע שהוא חייב לעשות משהו, והוא הצליח לשיג את תשומת ליבו של עובר אורח והוביל אותו לתעלה. רייזור צפה בחילוץ כאשר הכבאים עבדו כדי למשוך את ג'אזי החוצה.

dt1

למרות שהיה לכוד בבוץ במשך שעות, ג'אזי התאושש ללא פציעות בזכות האומץ של חברו הטוב ביותר. הנה הזוג נרגעים מהחוויה המפחידה מתחת לשמש של ניו מקסיקו.

dt2

אבא של ג'אזי ורייזור, טים, לא האמין כששמע מה קרה באותו היום. הוא לא האמין מה רייזור עשה כדי להציל את ג'אזי, והתמלא אושר לראות אותם יחד, בריאים ושלמים.

dt3

הכבאים שהוציאו את ג'אזי, עם עזרתו של רייזור, אמרו שהם בחיים לא ראו דבר כזה. חודש לאחר מכן, הם עשו כבוד לרייזור על מעשה הגבורה שלו.

dt4

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן