.

עצרו את פסטיבל בשר הכלבים ביולין לשנת 2016!

בכל חודש יוני, בסין, מתקיים פסטיבל מחריד שמוכר בשר וגופות של אלפי כלבים משוטטים, כלבים שנחטפו מבתים, גורים, חתולים וגורי חתולים.

בכל שנה, קרוב למועד הפסטיבל, אנשים יחטפו חיות מחמד מבתים וחצרות של אנשים וימכרו אותם בפסטיבל כדי להרוויח כסף מהיר. זה מעשה ברברי, מחריד ומטורף לחלוטין.

הפסטיבל הוקם על ידי סוחרי בשר כלבים סינים שרצו להגדיל את העסק שלהם ולמשוך את הקהילה, הם מנעו מבעלי החיים לאכול או לשתות במשך ימים, והחזיקו אותם בכלבים קטנים וצפופים יחד עם עוד אלפי כלבים וחתולים, כשהם מכריחים אותם לבלות את ימיהם האחרונים בתוך השתן והצואה שלהם.

fdf

בעלי החיים הללו, מכל הגילאים, שלא עשו דבר רע לאף אחד, הפכו אטרקציה עבור אנשי יולין וכל אלו שמשתתפים באירוע. הם לבדם, חולים ומפוחדים. ואנחנו צריכים לעשות משהו בנידון.

חתמו על העצומה ותעזרו למנוע את ההתעללות הזוועתית!

נחסוך מכם את התיאורים הזוועתיים של מה שהכלבים והחתולים הללו עוברים. אנחנו צריכים לעמוד יחד כדי לעשות שינוי ולעצור את פסטיבל בשר הכלבים ביולין. לא רק שהאירוע הזה מבחיל ושייך לתקופה קדמונית, אלא הוא גם מעמיד את המשתתפים בסכנה. התפרצות של מחלת הכלבת, מחלות נוראיות מבשר לא מפוקח, הוא מלמד ילדים להתנהג באלימות כלפי בעלי חיים ועוד ועוד.

החדשות הטובות הן (אם אפשר לקרוא לזה חדשות טובות) שהממשלה הסינית מרגישה את הלחץ. לפי עיתון הגרדיאן האנגלי, המדינה החלה לעשות רגולציה לסחר בבשר כלבים, והמכירות ירדו בכ 33% מאז שנת 2013.

הם שומעים אותנו, אז בואו נסיים את העבודה! אנחנו יכולים להציל אלפי כלבים וחתולים אם נמשיך להתעקש ולהקדיש עצמנו למטרה. תחתמו על העצומה בקישור הזה כדי להראות להם שאנחנו רציניים בקשר להפסקת ההתעללות!

לינק לחתימה על העצומה

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

2 תגובות על “עצרו את פסטיבל בשר הכלבים ביולין לשנת 2016!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן