.

פורץ הרג את כלב הדני הענק האהוב שלו, שנתיים לאחר מכן כלבייה הדהימה את הבעלים עם הפתעה ענקית!

דרו בלסקוביץ', הבעלים של משאית האוכל – Hot Rod Kitchen, איבד את כלב הדני הענק האהוב שלו, רקס, כאשר הוא נורה למוות על ידי פורץ.

רקס לא היה רק הכלב האהוב של דרו, הוא גם היה הקמע של העסק שלו. לקוחות אהבו לבוא ולראות את הכלב המתוק.

במשך חודשים דרו חיפש כלב דני ענק אפור, אך ללא הצלחה. הוא היה שבור. ומי יכול להאשים אותו?

אבל זה לא מנע ממנו לאהוב חיות אחרות. דרו הפך לתורם קבוע של כלביית Front Street Animal Shelter. כשכל חודש הוא תורם סכום נכבד מהרווחים של העסק שלו על מנת שהכלבייה תוכל להמשיך לפעול.

dr1

וכפי שהגורל רצה, המשאלה של דרוש התגשמה ביום הראשון הגדול של משחק הסופרבול כאשר הוא קיבל שיחת טלפון מהכלבייה. הכלבייה רצתה לערוך יום אימוץ באותו יום ראשון לזכרו של רקס הכלב, אך דרו לא ידע שהמטרה העיקרית הייתה לתת לו את ההפתעה של החיים שלו!

dr2



הוא לא האמין למראה עיניו כאשר ראה גורת דני ענק בת ארבעה חודשים מתרוצצת לה. דרו מיד שם לב אליה, "העיניים שלי מיד התמקדו בכלבת הדני הענק האפורה", אמרה בלסקוביץ'.

אחרי ששאל לגביה, נאמר לו שהאישה שעשתה לה אומנה מעוניינת לאמץ אותה. כשהוא חשב שלכלבה כבר יש בית, דרו כבר לא חשב על לאמץ אותה…אבל מנהל יחסי הציבור של הכלבייה ביקש ממנו להישאר לצפות במשחק הסופרבול.

וכשכל העיניים על דרו, הם נתנו לו את כלבת  הדני הענק כמחווה לרקס.

dr3

צפו ברגע המרגש בו השניים נפגשו לראשונה:

Drew’s dog Rex was shot and killed by a burglar in 2015. A long time friend of the shelter, Drew was devastated, and we wanted to find a way to bring him joy after this tragedy. That’s why when 4 month old Roxie (a blue Great Dane just like his beloved Rex), came to the shelter recently, we knew she’d be perfect for him. We surprised him with the puppy, and it was instant love. Roxie is recovering from a broken leg, and now she and Drew can heal together as they become best friends and start a happy life! <3 Drewski's

Posted by Front Street Animal Shelter – City of Sacramento on Wednesday, February 8, 2017

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן