.

ציפור מתוקה מסוג יונק דבש התאהבה בכלב שהציל את חייה. צריך לראות כדי להאמין

רקס היה בעבר כלב משוטט, חי ברחובות, מנסה לשרוד בכוחות עצמו, עד שיום אחד החיים שלו השתנו כאשר הוא אומץ אל תוך בית אוהב וקבוע.

עכשיו הוא שמח להעביר את טוב הלב הזה הלאה – וציפור אחת קטנה לא יכלה להיות יותר מאושרת מהמצב.

הכל החל יום אחד כאשר רקס, והבעלים שלו, אד, יצאו לטיול. לפתע רקס הבחין במשהו מוזר על הרצפה. מסתבר שזו הייתה ציפור מסוג יונק דבש, מכוסה בנמלים.

אד חשב שהציפור, לה הם קראו 'האמר', הייתה כבר מתה, אבל רקס סירב לוותר ולא הסכים לעזוב אותה. אחרי שאד הבחין שהציפור עדיין בחיים, הוא החליט לקחת אותה הביתה ולהעניק לה חיים חדשים.

rc

"זה היה יצור קטנטן", אמר אד. "היצור הקטן והשברירי הזה שכל העולם רצה להרוג, והוא רצה להגן עליה, אז החלטתי לעשות משהו בנידון".

אד היה נחוש להציל את הציפור, ואחרי מספר שבועות, הציפור עפה לה כאילו לא קרה דבר. היא גם מראה אהבה אדירה לרקס ובוטחת בו לחלוטין – כאילו היא אומרת לו תודה על שהציל את חייה.

למעשה, אד אמר שהאמר 'התאהבה ברקס', והיא תמיד נמצאת לצידו.



"לכל מקום שהוא הולך, היא נמצאת לידו", הסביר אד. "היא אפילו החלה לעשות אמבטיות בכלי המים שלו, מעבירה את הזמן לפני שהיא מתחילה לשחק איתו שוב. כל כך מוזר, אבל מדהים".

ההתאהבות של הציפור ברקס אומנם מתוקה, אבל אד מאמין שככל שהיא תתבגר, האמר תעדיף למצוא בן זוג מתאים יותר. אבל עד אז, היא ורקס ימשיכו להיות חברים הכי טובים.

"אני הצלתי את הכלב, הוא הציל את הציפור. הציפור הצילה את כולנו בדרך מוזרה וזה פשוט נס".

צפו במערכת היחסים המדהימה של רקס והאמר:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן