מקרה קשה של התעללות בגורת כלבים קטנה, הסתיים היום בכאב גדול עם מותה, לאחר שסבלה במשך שלושה ימים מחבלות קשות ביותר, שנגרמו לה על ידי אנשים חסרי לב, שזהותם אינה ידועה, אשר ניסו, ככל הנראה, להחדיר לגופה של הכלבה נפצים.

ביום שבת האחרון (11.3) התקשרה אחת ממתנדבות סניף צער בעלי חיים בבאר שבע לעובדת המקום, כשהיא בוכה ומבוהלת, וסיפרה שמצאה גורת כלבים קטנה בחווה שליד סניף צער בעלי חיים, בתוך פחי הזבל. "היא סיפרה לי שיש שם גורה שכולה מלאה בדם, ושהדם יוצא מהצד האחורי. לא היה ברור מה יש לה, מה שכן היה ברור זה שאנחנו חייבים לעשות משהו" סיפרה העובדת.

jj1

לאחר שבמוקד 106 של העירייה לא ענו, הקפיצו את אחד מעובדי הסניף למקום, אשר פינה אותה למרפאה הקרובה. החבלות שמילאו את גופה של אותה גורה, שטרם מלאו לה שבועיים, לא הצליחו להשאיר את העובדים אדישים לנוכח המחזה הנורא- אבריה של הגורה היו חשופים ומנותקים מהגוף, כשחלק גופה האחורי היה משוסע כולו בצורה אכזרית.



את הגורה ראה הווטרינר ביום למחרת, יחד עם שאר עובדי המרפאה. "הווטרינר אמרה שהוא בחיים שלו לא ראה מקרה כזה. התמונות ששלחה המתנדבת מעבירות את הזעזוע, אבל את לא לגמרי מבינה מהן מהי חומרת המקרה. זה היה מחזה מזעזע". במהלך היומיים האחרונים ניסו להאכיל את הגורה הקטנה וניסו לייצב את מצבה. "היא הייתה כל כך חלשה, שאם היינו מכניסים אותה לניתוח עם חומרי הרדמה- היא הייתה מתה. רצינו לחזק אותה קצת, לייצב לה את המצב, אבל היא פשוט הלכה והתדרדרה" סיפרה בצער העובדת.

mm1

חברת מועצת העיר ופעילה למען זכויות בעלי החיים, אורטל פרלמן שמואלי התייחסה לנושא וציינה: "מדובר בעבריינים לכל דבר והם צריכים לתת את הדין במהרה. שוחחתי על כך עם ראש העיר ומתאמת רווחת בעלי החיים בעירייה, במטרה למגר את התופעה ולטפל בה ביד קשה. זאת ועוד, אני רוצה לבשר לכם, שיחד עם צעירי הליכוד ב"ש אנו עובדים בתקופה האחרונה על תיקון בחוק בנושא התעללות בעלי חיים. התיקון הוא החמרת הענישה בנושא ויצירת הרתעה מוגברת, על מנת שנפסיק את התופעה המזוויעה הזאת".

ואכן, בכאב רב, הודיעו היום לעובדי המקום על מותה של הגורה הקטנה, לאחר שאבריה קרסו בזה אחר זה. נכון לרגע זה, אין מידע אודות אותם פושעים שעשו את המקרה המתועב הזה, אך בסניף צער בעלי חיים מקווים כי המשטרה תגביר את האכיפה נגד אותם מתעללים בחסרי הישע, בצורה שתרתיע ותמנע את המקרה הבא. "אני חושבת שמתן קנס גבוה לאותם פושעי היה גורם להם לחשוב פעמיים לפני שהם היו מבצעים פשעים כאלה בחסרי ישע!".

מקור: באר שבע נט