.

שוטרים ירו 10 פעמים בכלב בקרית ים, לאחר שלטענתם ניסה לתקוף את אחד מהם

אתמול בלילה נרשמה בהלה בשכונה בקרית ים, לאחר שצרור יריות גרם לתושבים לחשוב שמתבצע במקום אירוע חבלני. אלא שהתברר שעשר יריות הגיעו מאקדחים של שוטרים לעבר כלב אחד, שלטענתם איים לתקוף שוטר אחר שבא לערוך חיפוש בבית.

אתמול בלילה הגיעו שוטרים לערוך חיפוש בביתו של חשוד בקרית ים, המוכר למשטרה.

את פניהם קידם כלב פיטבול. וכאן מתפצלות הגרסאות – לפי תושבים במקום הכלב נבח על השוטרים שהגיעו לערוך חיפוש בבית והפחיד את השוטרים הרבים שהגיעו למקום.

צילום: דובר קרית ים
צילום: דובר קרית ים

לפי דובר המשטרה: "במהלך פעילות של בלשי תחנת זבולון בקרית ים, במסגרת ניסיון לחיפוש בביתו של מוכר למשטרה, תקף כלב מסוג פיטבול, שלא היה קשור, את אחד הבלשים. הכלב זינק מעבר לגדר ואיים לתקוף את השוטר. בן זוגו נאלץ לבצע ירי לעבר בעל החיים ולמנוע את פציעתו. בשטח הבית נכח כלב מסוג זהה" .

לפי גרסת התושבים: השוטרים לא חשבו פעמיים ומיהרו לנטרל את הכלב בירי של לא פחות מעשר יריות, ואחרי כן הזעיקו את הווטרינר האזורי כדי לקבוע את מותו של הכלב.

לפי דובר עיריית קרית ים: "מותר לציין את הבהלה שאחזה בדיירי השכונה השקטה שאליה הגיעו השוטרים למשמע צרור היריות. הטלפון במוקד העירוני נסתם בשיחות מבוהלות ועובדי לשכת הרווחה הסמוכה מיהרו לצאת החוצה מחשש שמדובר בפיגוע.

דרך חדשות חיפה והקריות

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

תגובה אחת על הפוסט “שוטרים ירו 10 פעמים בכלב בקרית ים, לאחר שלטענתם ניסה לתקוף את אחד מהם

  1. מישהו אומר:

    השוטרים יכלו להשתמש בטייזר או בגז מדמיע לנטרל את הכלב. הם ניצלו את הסיטואציה מהסיבה שרצו איך זה מרגיש לירות ביצור חי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן