.

שני הכלבים האלה הוכנסו לאותו כלוב בכלבייה – עכשיו הם מסרבים לעזוב אחד את השני

לפני כחודש, לבלינקר וצ'ילי פפר לא היה אף אחד – אפילו לא אחד את השני. בלינקר נמצא משוטט ברחוב וצ'ילי פפר נמצא קשור לבניין בלי גג מעל הראש.

אבל ברגע שהם נפגשו בכלבייה, היה להם אחד את השני, והם לא עמדו לוותר על החברות החדשה שלהם.

עכשיו, החדשות של החברות המתוקה הזו התפשטה בכל העולם.

צ'ילי פפר הגיע ראשון לכלבייה. עצוב ובודד, הוא חיכה שמישהו יאמץ אותו, אך הימים חלפו והוא נותר בודד ובלי חברים בכלבייה.

החיים יכולים להיות קשים מאוד עבור כלבים בכלביות, אז מתנדבים מנסים הרבה פעמים להכניס שני כלבים לכלוב ברגע שהם יכולים על מנת שלכלבים יהיה חבר יחד איתם.

צ'ילי פפר סוף סוף זכה לשותף ברגע שבלינקר הגיע. אבל שני הכלבים לא יצרו סתם מערכת יחסים.

התברר שצ'ילי פפר ובלינקר נהיו חברים קרובים ביותר. הם בילו את כל הזמן יחד ולא הפסיקו להתכרבל.

"אני רוצה לחשוב שזה נחמד שיש לך חבר בכלבייה. זה יכול לעזור עם לחץ שחלק מהכלבים מרגישים כשהם מגיעים למקום", אמרה קייטלין גארט, צלמת ומנהלת המדיה החברתית של כלביית Project DeKalb.



מחכים לאימוץ

שני הכלבים לא עוזבים אחד את השני והם למעשה דבוקים רגל לרגל. אבל למרות שנראה שאי אפשר להפריד ביניהם, לכלבים יש אופי שונה.

בלינקר אוהב להתכרבל, וברגע שהוא רואה מישהו הוא מיד מזנק לידיים שלו כדי לקבל חיבוקים. לצ'ילי פפר יש הרבה אנרגיה, והוא אוהב לשחק ולרדוף אחרי כדורי טניס.

אבל לשני הכלבים יש דבר אחד במשותף. מלבד העובדה שהם אוהבים להיות אחד לי השני, הם גם אוהבים לשחק יחד וללקק את האוזניים אחד של השני.

"זה בהחלט מחמם את הלב לראות שני כלבים, מרקעים שונים מוצאים נחמה אחד בשני. הכלבייה יכולה להיות מקום מלחיץ עבור כלבים; זה נפלא לראות חברות כזו במהלך השהות שלהם כאן", אמרה גארט.

בלינקר וצ'ילי פפר עדיין מחכים לבית אוהב וקבוע. לבלינקר יש דלקת בעין והוא זקוק לניתוח, אותו מממנת הכלבייה, וגארט מקווה מאוד שמישהו יאמץ את שני הכלבים יחד.

"זה יהיה נפלא אם הם יוכלו לחיות לנצח באותו הבית. שניהם בסדר גמור כשהם לא אחד לי השני, ואנחנו לא רוצים למנוע מאחד מהם בית נפלא ואוהב רק בגלל שמשפחה לא רוצה לאמץ את שניהם. אנחנו רוצים שהם ימצאו את המשפחה המתאימה, אם זה ביחד או לחוד", אמרה גארט.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן