.

שני כלבים מורעבים היו על סף מוות…השינוי שעברו הוא פשוט מדהים ומרגש!

בחודש יולי, עמותת Trio Animal קיבלה שיחת טלפון ממשטרת שיקגו. הם בדיוק חילצו שני כלבים מורעבים מבית נטוש והכלבים היו זקוקים לעזרה באופן דחוף.

אנשי העמותה מיהרו לאסוף את הכלבים. הם קראו להם אמי ואוסקר. שני הכלבים היו אנמיים, מיובשים בצורה מסכנת חיים וסבלו מתת תזונה. שניהם היו במצב 'הרעבה' חמור והיו זקוקים לעבור האכלה איטית שתחזיר אותם לקו הבריאות.

st1 st2



והם בהחלט החלימו! לאט לאט שני הכלבים החלו להעלות את המשקל שהיה חסר להם ושהם כל כך היו צריכים.

st3

במהלך האשפוז שלה, אמי התאהבה באחד העובדים, והוא התאהב בה גם! העמותה כתבה בעמוד הפייסבוק שלה, "כשאמי הייתה חלשה ולא רצתה לעזוב את אנתוני, הוא היה מרים אותה וסוחב אותה כמו ילדה קטנה…אלו היו הרגעים הכי מאושרים של אמי".

ככל שמצבה של אמי השתפר, היא הייתה מסתובבת במרפאה ומחפשת את אנתוני.

st4



באשר לאוסקר, גם הוא החלים לגמרי, והוא עכשיו מחכה למישהו המיוחד שיאמץ אותו. המחלצים עזרו לו בשיקום וכתבו: "במהלך האימונים שאוסקר עבר הוא הוכיח שהוא יכול לבטוח באנשים, לשחק עם כלבים, ולהקשיב מצוין. ברוב הזמן הוא כלב שמח, אך הוא עדיין חששן, כתוצאה ממה שהוא עבר. אוסקר זקוק לבית עם אנשים שימשיכו באימונים שלו, יתמידו ויהיו בטוחים בעבודה שלהם. הוא יכול להיות הכלב היחידי במשפחה או להצטרף לכלב שכבר נמצא במשפחה…"

"אוסקר מתנהג יפה בכלוב האילוף שלו, הולך יפה עם רצועה, הוא נפלא ברכב, יודע פקודות בסיביות ואוהב לשחק. הוא קצת עצלן, כמו רוב הבולדוגים, והוא ישן הרבה".

st5כל כך מרגש ונפלא לראות איך אמי ואסוקר השמינו. ממצב של מוות כמעט ודאי, שני הכלבים שמחים עכשיו עם תקווה לחיים ארוכים ומאושרים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן