.

תראו באיזו קלות יכולים להכניס את הכלב שלכם להסגר

לאחרונה אנחנו שומעים על יותר מדי מקרים של כלבים שנכנסים להסגר רק בגלל שמישהו טען שהכלב נשך אותו. אין ראיות, לא צריך הוכחות, מישהו יכול להעליל על הכלב שלכם, ובדרך כלל אין מה לעשות – הכלב שלכם ישלם את המחיר, ויכנס להסגר של 10 ימים, ואף אחד לא יודע איך הוא יצא משם.

הגולש עידו ברנע פרסם סרטון ובו רואים את הכלבה שלו ושל אישתו, אנג'י, מתקרבת לשכנה (שמסוכסכת עם אישתו), ולא נוגעת בה.

לאחר שעתיים, אישתו של עידו קיבלה שיחת טלפון מאותה שכנה, ובה שיחה היא אמרה לה שננשכה על ידי הכלבה, ושהיא הגישה תלונה.



כך עידו רושם בפוסט, בצירוף הסרטון למטה.

הקלות הבלתי נסבלת של הכנסת כלבים להסגר

שלום לכולם,

למי שלא מכיר, אשתי ואני מגדלים את הגורה אנג'י בת ה-7 חודשים (כמעט) – ג'ק ראסל מעורבת קטנה ושובת לב.
מזה כשנה וחצי אשתי נמצאת בסכסוך משפטי עם שכנה בבניין על רקע ענייני ועד הבית (אשתי החליפה בתפקיד את הגברת, שמאוד נעלבה, סירבה לשלם אלפי שקלים וגרמה נזקים במזיד) ולאחרונה ניתן פסק דין שמחייב את אותה שכנה לשלם אלפי שקלים לקופת הועד.

השכנה הזו החליטה לנקום,

ביום חמישי בבוקר בזמן שאשתי חזרה מטיול הבוקר של אנג'י הן חיכו בלובי למעלית. כשנפתחו הדלתות אנג'י בהיותה אוהבת אדם ניסתה ללקק את רגלי מי שנמצא מולה. לרוע מזלנו אותה גברת הייתה במעלית וברגע שאשתי ראתה אותה משכה מיד את אנג'י ממנה. "הארוע" התרחש לא יותר משתי שניות ולאחריו אותה שכנה יצאה כרגיל מהמעלית בצעד קל ובוטח לכיוון היציאה (כפי שגם מעיד הסרטון מן המצלמות של הבניין).

חלקכם מכירים את אנג'י ויודעים כי מדובר בכלבה מתוקה, מחונכת וטובת מזג, אשר אוהבת את כולם – אנשים וכלבים כאחד – ולא מסוגלת לפגוע בזבוב. הסיכון הכי גדול הנשקף ממנה לציבור, זה שהיא תשתין טיפה מהתרגשות כשתפגוש אתכם, כי היא מאוד אוהבת אנשים. יתרה מזאת, אני הרי בהכשרתי מאלף כלבים מוסמך ואנג'י גם מגיעה איתי 3 פעמים בשבוע לחוגי אילוף המיועדים לילדים. ברור לכל בר דעת שלא הייתי לוקח אותה לפעילות כזו אם לא הייתה מאולפת או אם הייתה בעלת נטיה לנשכנות.



כשעתיים אחרי האירוע אותה שכנה התקשרה לאשתי וטענה שהכלבה נשכה אותה. אשתי אחרי שיצאה מההלם הראשוני של הטלפון השמח לאיד המבשר לנו שהגישה תלונה, דיברה איתי ושנינו הנחנו כי לא תהיה לנו בעיה מיוחדת, מאחר והלובי מצולם. כלומר, נוכל בקלות להפריך את טענותיה השקריות של השכנה ולהראות שהכלבה רחרחה לה את הרגל במשך 2 שניות, ולאחר מכן הגברת הולכת כרגיל לדרכה – לא צולעת, לא עוצרת לצעוק, לא בודקת מתחת לג'ינס הארוך אם יש פגיעה.
אגב, בדוח התלונה שלה היא טוענת לסימני נשיכה על רגל ימין ובעור חשוף. לכל מי שיש עיניים בראשו יכול לראות בקלות כי אין סימני קריעה המכנס ושימו לב כיצד בסרטון היא בועטת בדלת הכניסה עם רגל ימין שכביכול ננשכה.

מעבר לזה הנשיכה לכאורה התרחשה ביום חמישי בבוקר מה שלא מנע מהגברת ללכת לעבודה (ואנחנו יודעים שהלכה לעבודה כיוון שמשם התקשרה לאשתי) ורק ביום שישי להתייצב במשרד הבריאות לראות רופא. אני מצרף לפוסט את הסרטון, כדי שכולכם תוכלו להתרשם.

לצערנו נדהמנו לגלות כי הרשויות הרלוונטיות אטומות לחלוטין!!!

הבוקר קיבלנו לידינו את צו ההסגרה ומיד ניגשנו לשוחח עם הווטרינרית העירונית, שהסבירה לנו שהסיבות לתלונה לא משנות ואם יש צו היא חייבת לבצע אותו. אז ניגשנו למי שהוציא את הצו – דר' במשרד הבריאות, שלמרות ניסיונה של הפקידה החביבה לעזור, סירב להיפגש אתנו ולצפות בסרטון ובשאר המסמכים התומכים. הוא, אגב, לא היה בכלל נוכח בבדיקה של הגברת ביום שישי, אלא על סמך שיחת טלפון עם האחות התורנית הוציא צו. וכמובן שלא טרחו לצלם את הפציעה כדי שמישהו יוכל לבדוק ולוודא שאכן מדובר בכלב הנאשם. וגם לא נראה היה להם מוזר בשום שלב שהפגיעה שהוגדרה כבינונית נמסרה ודווחה רק למעלה מ-24 שעות אחרי המקרה.
כלומר, אם שכן נקמן מחליט להעליל על כלבכם שלא עשה כלום, דבר ראשון הכלב ישלם את המחיר וייכנס להסגר של 10 ימים (שאלוהים יודע איך הוא יחזור משם). אף אחד לא מוכן בדרך לשמוע, להקשיב או להפעיל שיקול דעת. הנחמדים שבהם אומרים לנו "תגישו צו מניעה", כאילו זה עניין של מה בכך לאדם מן הישוב. יש מעט מאוד עו"ד שמתעסקים בתחום, ורובם אינם זמינים מהרגע להרגע (ותאמינו לנו שניסינו!!).

אז עכשיו אנו עומדים מול שוקת שבורה ועל סף ייאוש כיוון שחומות הבירוקרטיה סוגרות עלינו, ואם לא נצליח לגרום לאיזשהו גורם במדינה הזו להפעיל שיקול דעת והגיון בריא, מחר בבוקר גורה קטנה ומקסימה תיכנס להסגר של 10 ימים על לא עוול בכפה!

אז אנא, עזרו לנו להפיץ את הפוסט הזה הלאה לכל מי שאתם יכולים, עד שיגיע למישהו שנמצא במקום שהוא יכול להשפיע על ההחלטה ההזויה הזו, או לפחות יהיה מוכן להסתכל בסרטוני האבטחה ועל התמונה המלאה, ולמנוע את הקלות הבלתי נסבלת שבה כלבים חפים מפשע נכנסים להסגר מיותר!

תודה מראש,
עידו

ההוכחה שאף גורם לא מוכן לצפות בה

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן