.

אישה חשבה שהיא התחתנה עם אהבת חייה עד שבעלה הכריח אותה לבחור בינו לבין הכלבים

אם אתם אוהבי כלבים אז אין הרבה דברים שיכולים להפריד ביניכם לבין התינוקות הפרוותיים שלכם. כלבים מאומצים, אם הם גדולים או קטנים, הופכים מהר מאוד להיות חלק מהמשפחה אם אתם אוהבים את זה או לא.

ליז האסלם הרגישה מחוברת מאוד לכל אחד מהכלבים שלה, ויש לה הרבה. ליז חילצה כלבי בול טרייר, כשהיא משתמשת בשטח בגודל 2 דונם לפנסיון כלבים אותו היא מנהלת שנמצא ליד ביתה אותו היא חולקת עם בעלה מייק. הכלבים עצמם היו כלבים שננטשו ו/או סבלו מבעיות התנהגותיות כאלה ואחרות. הפנסיון אותו היא מנהלת, Beds for Bullies, יכול להכיל עד 30 כלבים בו זמנית.

למעשה, כל הכלבים האלה זקוקים לאהבה ותשומת לב, כל כך הרבה, שליז לפעמים מבלה איתם 18 שעות ביום מטפלת בהם, מוציאה אותם לטיולים, ומוציאה מאות דולרים על תרופות או טיפולים אחרים שהם צריכים.

מאוס מהסיטואציה הלא רגילה, בעלה מייק נתן לאישתו אולטימטום. "אני או הכלבים". 25 שנים יחד, ו בן משותף בן 22 לא הספיקו כדי לגרום לו להישאר איתה ועם הכלבים.

עבור ליז, ההחלטה הייתה קלה. הכלבים, ב 100%. היא לא יכלה לוותר על מה שעושה אותה מאושרת, ועל העזרה שהיא מעניקה להם. אם היא לא תטפל בהם, מי כן?

היא אמרה, "לא ראיתי או שמעתי ממנו מאז. חשבתי שאחרי 25 שנים הוא ידע שויתור על הכלבים זה לא משהו שאני מוכנה לעשות".

"הוא הגיע לנקודה בה נמאס לה והוא רצה להאט קצת. אבל אני לא הייתי מוכנה לוותר, אז הוא החליט ללכת", היא אמרה.

השניים נפגשו שהיו בני 16 והתאהבו. בינואר 1991 הם התחתנו, וליז הייתה בטוחה שהיא מתחתנת עם אהבת חייה. היא לא האמינה שזה יגיע לזה.

אבל נראה שיש לה גישה חיובית לגבי הסיטואציה. היא אולי איבדה בעל, אבל היא עדיין זוכה לעשות את מה שעושה אותה מאושרת.

לעולם לא היינו חושבים להכריח מישהו לבחור בין התשוקה שלו לבן או בת הזוג. זה פשוט לא הוגן! אנחנו חושבים שליז עשתה את הדבר הנכון עבורה ועבור הכלבים שזקוקים לה. בבקשה שתפו אם אתם מסכימים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן