.

אישה מצאה גורה גוססת על הכביש והביאה אותה לשימפנזות שעזרו לה להחלים בדרך נס

בדרכים רבות, בעלי חיים הם כמו בני אדם: הם אולי לא יכולים לדבר, אך הם מרגישים כאב, הם מרגישים שמחה, הם יכולים להביע חמלה ואהבה.

ובמקרה של סנאפו הגורה, זה בדיוק מה שהיה.

לפי Animal Channel סנאפו נמצאה משוטטת בכביש של כפר בליבריה בינואר 2016. היא הייתה מלאה פצעים וחתיכות גדולות מהפרווה שלה היו חסרות. היא הייתה במצב רע מאוד.

למרבה המזל, אישה בשם ג'ני דזמונד הבחינה בה. היא ובעלה, ג'ימי, מנהלים חוות מחסה לחילוץ ושמירה על שימפנזות בליבריה. ג'ימי הוא גם וטרינר, וכשהוא ואישתו מצאו את סנאפו, היא גוועה ברעב. הם העניקו לה טיפול רפואי ונתנו לה אוכל ומים.

בשבוע לאחר מכן, סנאפו הראתה שיפור במצבה. אך השיפור האמיתי קרה כאשר ג'ני לקחה את סנאפו לפגוש שימפנזות יתומות שגרות בחוות המחסה. ואז, קרה נס.

סנאפו והשימפנזות הפכו חברות, והחברות פרחה במהלך השבועות והחודשים הבאים. חשות שהגורה הייתה עדיין במצב שברירי, השימפנזות סחבו אותה בעדינות במורד המדרגות. אנחנו חושבים שלמרות שלג'ני וג'ימי היה חלק גדול ומרכזי בהחלמה של סנאפו, גם לשימפנזות מגיעה קרדיט גדול לבריאות והאושר של הגורה הקטנה. אין כמו חברות בין מינים שונים!

למרות שסנאפו והשימפנזות היו חברות הכי טובות, ג'ני ובעלה היו כל הזמן בנסיעות ולא יכלו לאמץ אותו באופן קבוע. אז ג'ני ביקשה מאחותה לאמץ אותה. היום היא גרה עם המשפחה האוהבת והקבועה שלה. אנו בטוחים שהיא מתגעגעת לשימפנזות ושהיא אסירת תודה לאהבה והחיבה שהן הראו לה, אך אנו פשוט שמחים שהחברה הפרוותית הזו נמצאת במקום בטוח ואוהב.

צפו בסיפור ההחלמה המופלא של סנאפו. זה כל כך מרגש!

כל חיה מיוחדת בדרכה שלה. אנו שמחים שהיא בריאה ומאושרת, לא משנה איפה היא. בבקשה שתפו אם אתם חושבים שהיא צריכה לחזור לבקר את החברות השימפנזות שלה בקרוב!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן