.

אישה ראתה כדור פרווה מסתובב ברחוב – כשהסתכלה מקרוב היא הבינה את האמת המזעזעת

בכל פעם שאנו שומעים על בעל חיים שהתייחסו אליו בצורה לא טובה, אנחנו מתעצבנים. אנחנו לא יכולים לדמיין איך מישהו יכול לפגוע ביצור תמים וחסר אונים.

אבל אנחנו גם אוהבים לשמוע על אוהבי חיות שמקדישים את חייהם לעזרה בבעל החיים הללו, כמו החמוד הקטן שנמצא בחורב מלוכלך וסובל מכאבים.

כשהכלב הזה נמצא, אף אחד לא ידע מה הוא – אבל אחרי שגילחו את הפרווה שלו, המתוק הקטן סוף סוף התגלה.

לא משנה איך כלב נראה או מתנהג, לא משנה כמה רגליים או עיניים יש לו, עדיין מגיע לו לקבל אהבה. אך למרבה הצער, זה לא היה המקרה עם כלב הלאסה אפסו בשם סולדג'ר, שנמצא נטוש ברחובות לידס, אנגליה, על ידי אישה בשם הרייט צ'פלין.

בהתחלה, הרייט לא יכלה לזהות בכלל אם סולדג'ר הוא כלב, בטח ובטח מאיזה גזע הוא. הרייט הייתה בהלם מהלכלוך, והפרווה הסבוכה שהייתה לכלבלב המסכן, וידעה שהיא חייבת לפעול.

היא מיד לקחה את סולדג'ר הקטן לוטרינר, שמיד בדק אותו. הפרווה של הכלב הייתה כל כך סבוכה שרגל אחת התאחדה עם האוזן, והפרווה מסביב לעיניים שלו החלה להתקלף.

"הפרווה של הכלב הזה הייתה במצב הכי גרוע שאי פעם ראיתי. הוא כנראה ננטש באזור או שהגיע מבית קרוב כי אין סיכוי שהוא יכל ללכת הרבה במצב בו היה", אמרה הרייט.



הדרך היחידה בה הוטרינר יכל לגלח ממנו את הפרווה הייתה על ידי הרדמה לפני התחלת התהליך הארוך של הגילוח.

היידי ג'נר, המפקחת על האגודה המלכותית למניעת התאכזרות כלפי בעלי חיים מעולם לא ראתה דבר כזה. היא אמרה לאתר מטרו, שהאגודה מחפשת מידע נוסף לגבי מה שקרה לסולדג'ר, ובינתיים כלב הלאסה אפסו כבר מצא בית חדש.

בתקווה שעכשיו הכלבלב הקטן יקבל את כל האהבה שמגיעה לו.

לכל כלב מגיע בית חם ואוהב. לחצו לייק אם אתם מסכימים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן