.

היא כלבת קרבות מורעבת, מדוכאת שהתעללו בה – תראו את המהפך שלה אחרי מאמצים של הגיבורים האלה

זה פשוט נורא כשאנשים משתמשים בכלבים בתור כלבי קרבות וחושפים אותם לסבל רב.

למרבה הצער, זה קורה כל יום ובכל מקום בעולם.

הכלבים האלה נפגעים פיזית וסובלים כל החיים, אך הם נפגעים גם נפשית.

במקומות רבים בעולם, גם בישראל, נערכים קרבות כלבים למרות שזה נגד החוק.

פעילים מארגון צער בעלי חיים בארצות הברית נתקלו במקרה כזה. כשהגיעו למקום, הם גילו מספר כלבים שהשתמשו בהם בתור כלבי קרבות. הכלבים המסכנים כל כך שמחו שסוף סוף באו להציל אותם.

כולם, חוץ מאחת.

כלבת הקרבות הזו הייתה חלשה מאוד. כשהפעילים הגיעו למקום, הם מצאו אותה קשורה בשרשרת כשהיא לא מסוגלת אפילו להרים את הראש ולהסתכל עליהם.

היא הייתה במצב כל כך קשה שהיא לא יכלה לזוז. הם בדקו את הכלבה המסכנה במקום ומצאו שהיא מיובשת מאוד, מורעבת וזקוקה באופן דחוף לטיפול רפואי. בנוסף, היא סבלה מזיהום קשה בעור.

הם לקחו אותה לוטרינר שם קיבלה עירוי דם, מזון ונוזלים. לפי הוטרינר שטיפל בה, "כמעט ולא זרם לה דם בורידים והיא הייתה כמה ימים ממוות".

הם קראו לכלבה גוון סטפני על שם הזמרת המפורסמת. אחרי מספר ימים של טיפול, המצב שלה החל לאט לאט להשתפר. היא הצליחה להרים את הראש ולכשכש בזנבה.

היא בירכה את כולם עם כשכוש זנב וחיוך פיטבולי גדול.

והיא החלה להחלים פיזית. גוון החלה להיראות כמו כלבה אחרת לגמרי. מהר מאוד היא החלה לרוץ בשמחה, ולקבל באושר את החופש שלה. ובאופן טבעי, היא קיבלה הרבה מאוד אהבה מכולם.

"לגוון בהחלט לא חסר דבר. היא מוקפת אנשים שאוהבים אותה. עכשיו היא יכולה לשחק כל יום! זה מדהים איך שינוי סביבה ואהבה יכולים לשנות כלב", כתבו בארגון.

גוון עכשיו היא כלבה מאושרת ולא יכולנו להיות שמחים יותר עבורה! כיף לקרוא על אנשים שעושים הכל למען כלבים. אתם עושים עבודת קודש! בבקשה שתפו את הסיפור הזה כדי לעשות כבוד למאמצים הנפלאים שלהם!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן