.

הכלב שלה מת אחרי טיול בשעות הערב. עכשיו היא מזהירה בעלי כלבים אחרים מפני הסכנה הזאת

קורטני רוג'רס בת ה 18 יצאה לטייל עם הכלב שלה, הנרי, כאשר קרה דבר מחריד שהיא לא יכלה בכלל לחשוב עליו. אחרי 10 דקות בלבד, הנרי התקשה לנשום. ואחרי מספר שעות בלבד, הוא מת.

"אני חושבת שאנשים רבים לא מבינים שכלבים יכולים לקבל מכת חום", אמרה קורטני לעיתון הבריטי המירור.

עכשיו קורטני מזהירה בעלי כלבים אחרים מפני הסכנה של מכות חום אצל כלבים.

בכל שנה, אנו שומעים על כלבים שמשאירים אותם ברכבים לוהטים, ורוב האנשים יודעים עד כמה מסוכן זה יכול להיות. אבל כאשר הטמפרטורה גבוהה מאוד (כמו אצלנו בישראל), אפילו הליכה קצרה בשמש עלולה להיות קטלנית לכלב.

באחד הימים החמים ביותר בבריטניה, בעיירה מורטן, שם גרה קורטני, הטמפרטורה הגיעה ל 30 מעלות, אז קורטני ואמה חיכו עד לשעות הערב כדי לקחת את שני הכלבים שלהם לטיול. והן אפילו לקחו איתן מים כדי שהכלבים יוכלו לשתות בדרך.

אף אפילו שהטמפרטורה ירדה מעט, הבולדוג הצרפתי בן ה 11, הנרי, עדיין סבל ממכת חום. הוא התנשף והתקשה לנשום בזמן שקורטני השכיבה אותו בצל.

קורטני ואמה לא עשו צעד נוסף והתקשרו לחברה שהסיעה אותן הביתה. למרות שהן עשו להנרי מקלחת קרה ועטפו אותו מגבות רטובות, מצבו של הכלב לא השתפר. אז הן הסיעו אותו לוטרינר.



הנרי אושפז ללילה אצל הוטרינר, אך למרבה הצער, מצבו לא השתפר. בשעה 5 בבוקר, עוזרת הוטרינר התקשה ואמר שהנרי לא ישרוד. היא אמרה שהדבר הטוב ביותר עבור הנרי יהיה להרדים אותו. המשפחה לקחה רגע כדי לחשוב על ההחלטה הקשה, אך כאשר התקשרו לוטרינר 20 דקות לאחר מכן, הנרי כבר נפטר.

למרבה הצער, הנרי לא לבדו. בית החולים הוטרינרי אמר שבאותו יום בדיוק 3 כלבים נוספים סבלו ממכת חום.

עכשיו קורטני מזכירה לבעלי כלבים אחרים לא להוציא את הכלבים שלהם בחוצה בחום. אחרי מותו של הנרי, קורטני כתבה פוסט ארוך בפייסבוק, בו היא מתארת מה קרה. הפוסט שותף עשרות אלפי פעמים.


כל כך עצוב שהנרי נפטר. אל תתנו למוות שלו להיות לשווא. שתפו את כל בעלי הכלבים בסיפור הזה כדי שהם ידעו מה עלול לקרות. אולי זה יציל כלב ממכת חום.

נוח על משכבך בשלום הנרי.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן