.

הם גילו שהכלב שלהם לא ישן בלילות ופשוט בוהה בהם. הסיבה הפחידה אותם עד עמקי נשמתם

כלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם ורוב האנשים אוהבים אותם עם כל הלב. כשאנו בוחרים להכניס כלב חדש הביתה, זה ברור שנאהב אותם אהבה ללא תנאי.

זה חשוב שכלבים יקבלו את האהבה שהם צריכים, את הביטחון ותשומת הלב.

הסיפור הזה מראה שאסור לשחק עם האמון של הכלב, כפי שלמדו זוג נשוי ושלושת ילדיהם כאשר החליטו לאמץ כלב גולדן רטריבר. הילדים והכלב נהיו חברים הכי טובים באופן מיידי. הם תמיד שיחקו יחד ושמרו אחד על השני.

הכלב היה אינטליגנטי מאוד, הוא למד במהירות תרגילים ופקודות. הילדים תמיד לימדו אותו דברים חדשים. היה ברור שהכלב אוהב לשחק ולהיות ליד המשפחה שלו. אבל זמן קצר אחרי האימוץ הוא החל להתנהג באופן מוזר. הכלב ישב מחוץ לחדר השינה של ההורים שלו כל לילה.

האמא והאבא היו ישנים עם הדלת פתוחה ומהר מאוד הם שמו לב שבכל לילה הכלב יושב מחוץ לדלת חדר השינה שלהם.

בכל לילה הוא ישב שם ובהה בהם עם העיניים החומות הגדולות שלו. מסתבר שהוא לא ישן בלילות, ובבוקר הוא היה הראשון לברך את אמא ואבא שלו.

Pixabay

מכיוון שלמשפחה היו בעבר שני כלבים שמעולם לא התנהגו כך, הם תהו אם יש איזו בעיה עם הכלב שלהם: אולי הוא רוצה להזהיר אותם או שאולי הוא חולה.

הם לקחו אותו לוטרינר, שם נאמר להם שהכלב שלהם בריא כשור. זה היה הרגע שהם החליטו לחזור למקום ממנו אימצו את הכלב, כדי לגלות ולהבין מדוע הוא מתנהג כל כך מוזר בלילות.

לצוות בכלבייה ממנה אימצו את הכלב היה הסבר, וההסבר הזה שבר את ליבם של בני המשפחה. הסיבה היא שהבעלים הקודם והלא אחראי של הכלב עזב  אותו באמצע הלילה, כדי שיוכל לנטוש אותו בלי להסתכל לו בעיניים. הבעלים מעולם לא חזר אליו.



הכלב לא הבין מה קרה. לאן הבעלים שלו הלך? כשהתעורר בבוקר, כל הסביבה הייתה שונה לגמרי. הכלב חשש שכל מה שהיה לו יעלם בין לילה, וזו הסיבה שהוא לא מעז לישון.

למרבה המזל, הכלב הגיע למשפחה שלעולם לא תאכזב אותו, אך למרבה הצער, הפחד שלו מנטישה עדיין נשאר.

Pixabay

המשפחה לא הצליחה לעצור את הדמעות כששמעו את הסיפור וחשבו איך הם יוכלו לעזור לחבר הפרוותי שלהם.

כדי להחזיר לו את הביטחון העצמי, הם שמו מיטת כלבים ליד המיטה של ההורים. הם רצו להראות לו שהם רוצים אותו קרוב ושהם לעולם לא יעזבו אותו. לקח לו הרבה זמן להתרגל לשגרה החדשה.

מספר שבועות אחר כך, הבעלים ראו שהכלב ישן. מאז, הכלב חי באושר ולמרבה המזל הוא הגיע לאנשים שאוהבים אותו דואגים לו בדיוק כמו בן משפחה. הלוואי ולכל הכלבים הייתה את ההזדמנות למצוא את האנשים שבאמת אוהבים אותם!

כל חיית מחמד מגיעה עם אחריות רבה. אז לפני שאתם מכניסים הביתה כלב / חתול / אוגר, או כל חיית מחמד אחרת, תשאלו את עצמכם אם יש לכם את הזמן, אנרגיה ותשוקה לטפל ולדאוג לחיית המחמד שלכם. הם לא צעצועים, ויש להם רגשות, בדיוק כמו לבני אדם!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן