.

הם ראו זאב קפוא בתוך המים – הסתכלו מקרוב על הפרווה שלו והבינו שמשהו איום ונורא קרה לו

סיפור החילוץ הזה תפס אותנו חזק. זה מחמם את הלב לראות איך המתנדבים הללו השקיעו את זמנם את המשאבים שלהם כדי לעזור לזאב להחלים מסיטואציה של חיים או מוות.

מכיוון שבלי הגיבורים האלה, הזאב המסכן לא היה שורד.

זוג הלך לטיול לאורך נהר בבולוניה, איטליה, כאשר הם ראו אותו. שם באמצע המים הקפואים, היה זאב שלא היה מסוגל לזוז כשמסביבו המים לאט לאט קופאים עוד ועוד.

הזוג יכל לראות שהזאב על סף מוות. היה לו דם על הפרווה והוא קפא במי הקרח. הם מיד הזעיקו עזרה וזמן קצר אחר כך הגיעו מחלצים של עמותה בשם Mount Adonis Rescue Centre for the Conservation and Research of Exotic and Wild Fauna.

המתנדבים הצליחו להגיע לזאב, שקיבל את השם נווארה, והוציאו אותו המים. אבל ברגע שהוא היה בידיים שלהם, הם הבחינו שהוא הפסיק לנשום.

אבל זה לא היה הדבר היחידי שהם ראו. הם ראו גם חורים של כדורים בזאב. ברגע שהגיעו לחוף, המתנדבים עבדו ללא הפסקה כדי להבטיח שנווארה ישרוד.



הדבר החשוב ביותר היה לגרום לנווארה לנשום שוב, אז המתנדבים החלו לבצע בו החייאה. במשך מספר שניות מורטות עצבים, שום דבר לא קרה. אבל אז, בדרך נס, ההכרה חזרה אליו והוא החל לנשום שוב. ברגע שמצבו של נווארה התייצב, הם הבהילו אותו לבית החולים הוטרינרי.

בבית החולים, נווארה קיבל טיפול ממספר וטרינרים, שחיממו אותו עם שמיכות. כדי להבטיח שהוא יקבל את התזונה שהוא צריך, הם חיברו לו עירוי. אך הם עדיין לא היו בטוחים שהוא ישרוד.

נווארה היה מיובש מאוד, סבל מאקזמה, ובגופו שלו היו 35 כדורי עופרת. לקח זמן רב לשקם אותו, אך הוטרינרים ראו שיש לו רצון לחיות. הוא לא ויתר לרגע.

אחרי כמה חודשים, נווארה היה מספיק מוכן כדי להיות משוחרר לאזור חופשי אך מגודר, שם יוכל להיות באוויר הצח.

צפו בחילוץ המדהים והמרגש:

למרבה הצער, נווארה נפטר כמה חודשים אחר כך, אך אנו עדיין אסירי תודה שהמתנדבים הללו אפשרו לו לחיות את החודשים האחרונים שלו בשקט ובשלווה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן