.

זאת הסיבה שכלבים אוהבים לשבת על כפות הרגליים שלכם. לא היה לי מושג!

אם הייתם בעלים של כלב, אתם יודעים כמה זה נפלא.

אחרי הכל, זה סיבה מדוע קוראים להם 'החבר הכי טוב של האדם'. כי זה נכון! כלבים הם בעלי חיים אוהבים ונאמנים שיהיו החברים הכי טובים שלכם לכל החיים!

אבל האם ידעתם שמאחורי כל פעולה של כלב יש סיבה? לא הרבה יודעים שלכל דבר שהכלב עושה יש משמעות. אבל אל דאגה, דאגנו 'לתרגם' לכם את אותן פעולות.

הכנו עבורכם מדריך תרגום שיעזור לכם להבין טוב יותר את הכלב שלכם.

kk1

כשהוא מביא מתנות…

האם הכלב שלכם הניח פריט רנדומלי על הברכיים שלכם בלי כל סיבה נראית לעין? ובכן, יש סיבה שהוא עושה את זה. כלבים אוהבים להראות את היכולת שלהם, והוא רצה להביא לכם מתנה. רוב הסיכויים, שהמתנה שהוא מביא לכם זה משהו שהוא רוצה בעצמו. כלבים הם חכמים מאוד!

kk2

כשהוא משתלט על המיטה…

מדוע כלב משתלט על המיטה לנו ולא משאיר לנו מקום לישון? ובכן, זה בגלל שהוא רוצה לישון עם חברי הלהקה שלו, ואם אתם הבעלים האוהבים שלו, הוא רוצה להיות איתכם.

kk3

יושב על הרגליים שלכם…

לכלבים יש מאפייני אלפא, בדיוק כמו לבני אדם. כשכלב יושב על כפות הרגליים שלכם, הוא מסמן את הטריטוריה שלו, ומכתיר אתכם כחבר להקה שלו.

בנוסף, אם יש לכם כלב ביישן ופסיבי, זו הדרך שלו להרגיש בטוח ולדעת שאתם נמצאים שם בשבילו.

kk4

כשהוא מרים כפות רגליים באוויר…

זה סימן של ריכוז. כלב עושה זאת כשהוא חשב על רעיון טוב.

בנוסף, כשכלב ישן כך, זה אומר שהוא מרגיש בטוח מאוד. זו התנוחה הפגיעה ביותר אצל בעלי חיים, ובטבע, לעולם לא תראו בעלי חיים ישן בתנוחה כזו. או שהוא פשוט רוצה ליטופים בבטן…

kk5



כשהוא מפהק…

הסיבה שכלבים מפהקים היא בדרך כלל אותה סיבה שבני אדם מפהקים. הכלב שלכם כנראה משועמם או עייף, או שהוא ראה אתכם מפהקים, והוא מפהק בתגובה. (פיהוקים הם מדבקים!).

בנוסף, זו דרך של כלב להוציא את עצמו מסיטואציה מלחיצה.

kk6

כשהוא הורס לכם את הספה…

חזרתם פעם הביתה וגיליתם בית הרוס? ובכן, זה כנראה בגלל שהכלב שלכם סובל מחרדת נטישה ולא מסוגל לסבול את העובדה שאתם לא נמצאים שם איתו. גורים עושים זאת כי הם לא רגילים להיפרד מכם עדיין. צאו לטיולים ארוכים יותר עם הכלב כדי שיוכלו להוציא כמה שיותר אנרגיה.

kk7

כשהוא נשען על הרגל שלכם…

אם הכלב שלכם נשען על הרגל שלכם, אז הוא צריך ליטופים ולהרגיש בטוח. הוא רוצה שתראו לו אהבה ושתגידו לו שהכל בסדר ושהוא בטוח איתכם. הוא מחפש חיבה, אז תנו לו אותה.

kk8

כשהוא מוריד את הראש…

כשכלב מוריד את הראש הוא מנסה לגרום לעצמו להיעלם. זה אינסטינקט הישרדותי שיש לכל בעלי החיים, והוא בדרך כלל נמצא אצל בעלי חיים שעברו ה תעללות. תהיו עדינים וסבלניים עם הכלב שלכם, ותראו לו אהבה.

kk9

כשהוא בוהה בכם…

הסיבה שהכלב שלכם בוהה בכם היא אותה הסיבה שבני נוער בוהים באלו שהם אוהבים. זה בגלל שהוא אוהב אתכם והוא יסתכל עליכם עם כל האהבה והתשוקה שיש לו. הוא בוטח בכם, אז תהיו גאים בזה.

kk10

האם הכלב שלכם עושה את הדברים האלה? ספרו לנו בתגובות מה דעתכם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן