.

חברה שלו נתנה לו אולטימטום – 'או אני או הכלבה'

כל מי שהיה לו או יש כלב יגיד לכם איך החיים משתנים כאשר אתם מתחילים לחלוק את הבית שלכם עם חבר פרוותי.

האוזניים שלכם צריכות להתמודד עם נביחות, יהיו מצבים בהם הריהוט והנעליים שלכם יפגעו משיני הכלב – ותאלצו לחלוק את הספה או המיטה שלכם עם יצור שמסרב לעזוב את המקום הנעים הזה.

ויותר מהכל, אתם תבינו שכלב זה לא רק עוד פה להאכיל או בעל חיים לשחק איתו. לא, אתם תבינו שכלב הופך להיות חלק מהמשפחה. מהר מאוד אתם תאהבו ותוקירו אותו עם כל הלב, ואין דבר שיוכל לשנות את זה.

לא מאמינים לנו? פשוט תקראו את הסיפור למטה, בו אדם עמד לעבור לגור עם החברה שלו ב 4 השנים האחרונות. אבל לפני שהם עשו זאת, לבת זוג היה אולטימטום. להגיד שהייתה לו החלטה קשה לקבל זה בלשון המעטה. למרבה המזל, אנו חושבים שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה…

כאשר אדם אחד היה במערכת יחסים עם בת הזוג שלו במשך 4 שנים, הם החליטו שהגיע הזמן לעבור לגור ביחד.

אבל אז היא הפתיעה אותו עם דרישה פתאומית. היא אמרה שהיא לא אוהבת את כלבת הביגל שלו, מולי, והיא הציבה לו אולטימטום: או אני או הכלבה.

כמובן שזו הייתה החלטה גדולה לקבל. אך למרבה המזל, הוא קיבל את ההחלטה במהירות, ופרסם מודעה גאונית באתר קרייגס ליסט זמן קצר אחר כך:

"החברה שלי לא אוהבת את הביגל שלי 'מולי'. אז אני צריך למצוא לה בית חדש. היא גזעית מאזור עשיר ויש לי אותה 4 שנים. היא אוהבת לשחק משחקים. לא לגמרי מאולפת. יש לה שיער ארוך אז היא דורשת הרבה תשומת לב, במיוחד הציפורניים שלה, אבל היא אוהבת לטפל בהן. נשארת ערה כל הלילה ומדברת, אבל ישנה כשאני בעבודה. אוכלת רק את האוכל הכי טוב והכי יקר. לעולם לא תברך אותך כשאתה נכנס הביתה אחרי יום ארוך, או תיתן לך אהבה ללא תנאי כשאתה מדוכא. היא לא נושכת, אבל היא יכולה להיות הכי רעה בעולם…"

"אז…מישהו מעוניין בחברה בת ה 30, הרעה, אנוכית וגולד דיגרית שלי? בואו קחו אותה! אני והכלבה שלי רוצים שהיא תמצא בית חדש, ומהר!"

אנחנו בטוחים שתסכימו שזה קורע מצחוק. כלל אחד חשוב לחיים: אם מישהו מבקש מכם לבחור בינו לבין הכלב שלכם, צריכה להיות רק תשובה אחת ברורה!

שתפו אם אתם חושבים שהאיש הזה גאון!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן