.

כלבה הלכה 200 ק"מ עם 'דמעות בעיניים' כדי למצוא את הבעלים שנטשו אותה

אם יש או היה לכם כלב, אתם יודעים איזו אהבה גדולה יש לבני אדם כלפיהם.

הם התינוקות הפרוותיים שלכם, אלו שאימצתם ולקחתם אחריות עליהם לגדל ולטפל בהם. אנחנו חולקים קשר קדוש עם הכלבים שלנו, וכתוצאה מכך אין שום דבר בעולם שיכול לגרום לכם לפגוע או לנטוש אותם.

למרבה הצער, אי אפשר לומר זאת על כולם. ישנם אנשים שלא מעניקים לכלבים את החיים המגיעים להם, יש אנשים שאין להם בעיה לקנות או לקחת כלב בכל יום נתון, ולנטוש אותו יום למחרת.

כלבה נאמנה בקראסנויארסק, רוסיה, עושה כותרות אחרי שהלכה 200 ק"מ עם 'דמעות בעיניים' במטרה להתאחד עם הבעלים שלא רצו אותה יותר.

מארו היא כלבת בולמאסטיף בת שנה שנמכרה לזוג בקראסנויארסק לפני כחצי שנה. לא עבר זמן רב לפני שהכלבה הוחזרה לכלבייה ממנה הגיעה, כשהאישה טוענת שהיא אלרגית אליה.

אך הסבתר שלמארו היו תכניות אחרות. בזמן שהעבירו אותה בחזרה לנובוסיבירסק, היא הצליחה לברוח מהרכבת הטרנס-אטלנטית, כאשר השתמשה בכפות רגליה כדי לפתוח את דלת התא כאשר הרכבת עצרה בתחנה קטנה.

לפי הסייביריאן טיימס, הבעלים של הכלבייה אלה מורוזובה כבר הגיע להסכמה עם בני הזוג שמארו תועלה לרכבת ותוחזר אליה לכלבייה.

אלה הסבירה: "אני לעולם לא מוותרת על הגורים שלי וכאשר קונים ממני כלב, מוסכם לפני שהבעלים צריכים ליידע אותי אם הם כבר לא רוצים את הכלב".

מסע של 200 ק"מ

ההערכה היא שמארו נבהלה כאשר הרכבת עצרה. זאת למרות שהייתה איתה מלווה שהשגיחה עליה ודאגה שהיא תהיה בסדר במהלך המסע.

אלה אמרה: "הבעלים שלה הביאו אותה, ואז הם נעלמו לאנשהו. הרעש של הרכבת הפחיד אותה…"

אחרי שמארו ברחה, הבעלים שויתרו עליה קיבלו טלפון והתבקשו לסייע בחיפושים אחריה. הם סירבו, ואלה אמרה שבכלל לא היה אכפת להם שהכלבה נעלמה.

"הם ויתרו על הכלבה והרגישו שעול גדול ירד להם מהכתפיים", אמרה אלה.

באופן מדהים, מארו נמצאה יומיים וחצי מאוחר יותר בקראסנויארסק, העיר בה גרים הבעלים הקודמים שויתרו עליה. אלה אמרה שזה מזל גדול שהיא לא הותקפה על ידי דובים או זאבים במהלך המסע שלה, כשההנחה היא שהכלבה הלכה לאורך מסילת הרכבת בחזרה הביתה.

אחרי שהלכה 200 ק"מ, כפות הרגליים שלה היו פצועות והיה לה פצע בפה. היא הייתה תשושה, והמתנדבים שמצאו אותה אמרו שהיא 'הייתה בדמעות'.

מארו נמצאת עכשיו בכלבייה בנובוסיבירסק, חיה עם אמא ואבא שלה, ומחלימה מהחוויה הקשה שעברה.

איזו לוחמת מדהימה! אחרי כל מה שעברה, מגיע לה לחיות בבית אוהב וקבוע, ואנו מקווים שהיא תזכה לכזה.

בבקשה שתפו את הסיפור אם אתם חושבים היא נשמה מדהימה! 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן